وبسایت شخصی بابک بدریان

مرورگر گوگل کروم

معرفی افزونه کروم: Tag Assistant

افزونه Tag Assistant یک افزونه بسیار مفید برای مروگر گوگل کروم هست. البته صرفا وب مستران و کسانی هست که طراحی سایت انجام میدن.

این افزونه (Extension) به وبمستر کمک می کنه که مطمئن بشه آیا محصولات گوگل روی سایت به درستی نصب شده اند یا خیر. از جمله محصولاتی نظیر Google Analytics و Google Tag Manager غیره.

مهمترین کارایی این افزونه هم همین چک کردن گوگل آنالیتیکس می باشد. که خود من هم از همین طریق امروز با این افزونه آشنا شدم. دنبال راهی بودم که ببینم آیا گوگل آنالیتیکس را درست بر روی سایتم نصب کرده ام یا خیر.

این افزونه بسیار بسیار دقیق هست. وقتی شما کد گوگل آنالیتیکس خودتون رو در صفحه وبسایتتون قرار دادید، حتی اگر یک حرف انگلیسی یا یک نقطه کم و زیاد باشه این افزونه به شما اعلام می کنه. یعنی وقتی گفت اون محصول به درستی بر سایت شما نصب شده خیالتون 100% راحت باشه.

اما طریقه استفاده: وقتی افزونه را نصب کردید یک دکمه بالا سمت راست مرورگر گوگل کروم اضافه میشه. اول صفحه ای از سایت مورد نظرتان را باز می کنید، سپس روی دکمه مذکور کلیک می کنید و گزینه Enable رو میزنید، سپس صفحه مرورگر را ریفرش یا همان Reload می کند.

موفق باشید


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *