وبسایت شخصی بابک بدریان

یورو 2016

در یورو 2016 طرفدار چه تیمهایی هستیم

خب بار دیگر جام ملتهای اروپا فرا رسید و ما هم بسیار خوشحال. عموما من فوتبال زیاد تماشا نمی کنم، فقط بازی های یورو هستند که تماشا می کنم و برام جذاب هستند. حتی جام جهانی هم برام اون طور جذاب نیست و تماشا نمی کنم. بازی های یورو رو برای این خیییلی بیشتر از جام جهانی دوست داشتم و دارم که سطح همه تیمها فوق العاده بالاست و تیم ها نزدیک هم قوی هستند. مثل جام جهانی نیست که تیمهای آفریقایی و سیاه پوست یا تیمهایی درجه 3 مثل ایران و عربستان حضور داشته باشند. در کل من فقط بازی های یورو رو دنبال و تماشا می کنم. البته حسن مهم یورو این بود که کلا 16 تیم حضور داشتند و برای همین تیمها کاملااا گلچین شده و بهترینها بودند و تیمهای نخودی حضور نداشتند. که متاسفانه این دوره تعداد تیمها رو به 24 !!! عدد افزایش دادند که خیلی بد میشه. هم کیفیت تیمها پایین میاد و مثل جام جهانی تیم های درجه 2 هم وارد میشن و هم تعداد بازی ها بیشتر میشه که کمی تو ذوق میزنه. این جام هم فردا افتتاح میشه بین فرانسه و رومانی.

با این حال اما در بازی های یورو 2016 طرفدار چه تیمی هستم.

خب گزینه اول مشخصه که تیم ملی آلمان هست و امیدواریم به قهرمانی تیم محبوب مون. یورو 2012 رو یادم نمیره تمام بازی های آلمان را تماشا کردم. اون دوره آلمان هر 10 بازی مقدماتیش رو برده بود و بخت اول قهرمانی بود که در نیمه نهایی دو گل از بازیکن سیاه پوست ایتالیا (ماریو بالتولی) خوردیم و حذف شدیم.

اما بعد از آلمان به شخصه طرفدار ایسلند هستم. هر چی باشه اصیل ترین نوردیک ها هستند و نژاد خالص خالص و کلا ملت و فرهنگ شون برام خیلی جذابه. پس از این هم طرفدار اتریش و سوئد هستیم. فقط در این بین جای دانمارک عزیزم خالیست…

آرزوی می کنیم برای موفقیت این 4 ملت برتر.

همچنین مایل هستیم تیم های کشورهای جنوبی یعنی ایتالیا و اسپانیا تحقیر آمیز حذف شوند همانند جام جهانی 2014.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *