وبسایت شخصی بابک بدریان

اما استون و رایان گاسلینگ

دو زوج مکمل عالی هالیوود

در فیلمهای کمدی-اجتماعی که اخیر دیدم، 2 تا زوج هستند که خیلی به دلم نشستند و واقعا ترکیب دلنشین و جذابی رو تشکیل میدن.

جنیفر لارنس-بردلی کوپر و زوج دیگر اما استون-رایان گاسلینگ. لازم به ذکره هر 4 نفر از سوپر استارهای نوظهور هالیوود هستند و شخصا عاشق کار هر 4 نفر هستم که قبلا درباره دو نفر شون نوشتم و در آینده هم درباره 2 نفر دیگر خواهم نوشت.

این 4 نفر چند نقطه اشتراک با هم دارند. اول اینکه همه شون از یک نسل هستند و نسل نوظهور هالیوود محسوب می شوند. هر 4 نفر از نظر ظاهری بسیار خوش سیما و جذاب دارند و استعداد کمدی نهفته خیلی خوبی هم دارند به طوری که تا امروز خیلی مواقع این 4 نفر رو جابه جا تشخیص می دادم. ژانر فیلمهایی هم که بازی می کنند بسیار مشابه یکدیگر هست.

جنیفر لارنس و بردلی کوپر

جالبه توی چند فیلمی که از این زوج دیدم همراه با رابرت دنیرو بودند.

اولین باری که این زوج رو دیدم در فیلم اسکاری American Hustle بود که فیلم بسیار عالی ای هم بود. یک فیلم اجتماعی-معمایی-کمدی با بازیگران بسیار قهار و با هنرمندی استاد رابرت دنیرو. با اینکه در این فیلم نقش جنیفر لارنس اندکه اما بازی خوبش بسیار بسیار نمایان و به یادماندنی هست.

بردلی کوپر هم که نقش یک پلیس طمع کار رو داره واقعا به خوبی کاراکتر خودش رو نشون میده. نقش یک پلیس که فکر می کنه پلیس خوبیه و می خواد به جامعه خدمت کنه اما با روش های غلطش داره به کشور آسیب وارد می کنه.

جنیفرس لارنس و بردلی کوپر

 

فیلم دومی که ازشون دیدم فیلم Joy بود که در اینجا جنیفر لارنس نقش اول بود و نقش بردلی کوپر کمرنگ بود. باز هم با نقش مکمل رابرت دنیرو. جنیفر نقش یک خانم و مادر زحمت کش که تلاش می کنه خودش رو زندگی اسفناک خانوادگش بالا بکشه. رابرت دنیرو هم نقش یک پدر عیاش و کمدی و خوش گذرانه که به خوبی جلوه گر نقشش شده.

این زوج به شدت نماینگر یک زوج ساده و صادق و خوب آمریکایی هستند. هر دویشان را دوست می داریم.

 

اما استون و رایان گاسلینگ

اولین بار در فیلم عالی Crazy, Stupid, Love دیدم شون. یک فیلم عالی از ژانر مورد علاقم یعنی کمدی-اجتماعی. با اینکه هر دو نفرشون در این فیلم نقش مکمل رو دارند ولی باز و کاراکتر خیلی خوبشون در این فیلم خودنمایی می کنه و برای من به یادماندنی شد. عشق ساده و ذات بچه گانه شون.

اما استون و رایان گاسلینگ

اخیرا هم که فیلم La La Land رو از این زوج دیدم. که فیلم بسیار تحسین شده ای بود و به خصوص در اسکار 2017 میشه گفت بیشترین نامزدی ها رو داشت. جالبه که با اینکه فیلمش موزیکال بود ولی من خیلی خوشم اومد و احتمالا تنها فیلم موزیکاله که حالم رو بهم نزد و دوستش داشتم.

 

اما استون و بردلی کوپر

این دو نفر هم در فیلم Aloha دیدم. که فیلم متوسط و خوبی نبود. اما نقش آفرینی اما استون و ریچل مک آدامز جذابش می کرد.

ولی با این حال، این زوج اما استون و بردلی کوپر به شدت در این فیلم مکمل خوبی رو تشکیل دادند و بهم میومدند. علی رغم اینکه فیلم خوبی نبود، اما ترکیب خیلی خوبی نشون دادند که حاکی از استعدادهای بازیگری هر دو نفرشون هست.

 


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

2 پاسخ به “دو زوج مکمل عالی هالیوود”

  1. JONES FASTER نیم‌رخ
    JONES FASTER

    نظرات تو را درباره 4 شخصیت هالیوودی خواندم هر چند فقط تعریف و تمجید معمولی بود. نقد سینمایی نبود. بیشتر فقط به بازی خوب اشاره شد. اینکه چه نوع بازیهایی چیزی زیادی نداشت. البته اینجا سایت سینما تئاتر نیست انتظار زیادی ندارم. در مورد مخمصه هم فیلم خوبی است. حیف امکانات و پول ندارم فیلم بسازم تا کیف کنی. با سینما و تئاتر بیگانه نیستم. کمی تجربه دارم. وقتی به سایت تو سر میزنم که ببینم چطوری؟ اوضاع مثل همیشه است. اما سایت تو چندان از نظر حفاظتی محافظت نمیشود. هر چند کار مالی در آن انجام نمیگیرد موفق باشی

    1. Babak نیم‌رخ
      Babak

      متشکرم از کامنت تون دوست عزیز.
      صد در صد حق با شماست و مطلب خیلی منتقدانه و موشکافانه و تخصصی ننوشتم، قصدم هم این نبوده. صرفا سعی کردم با زبان ساده یک معرفی اجمالی درباره این زوج های موفق اخیر سینمای جهان داشته باشم.
      امیدوارم باز هم از نظرات تون در این سایت استفاده کنم. پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *