وبسایت شخصی بابک بدریان

زلزله در کرمانشاه و غرب ایران

نظر من درباره زلزله اخیر کرمانشاه

دو شب قبل زلزله ای در شهرهای کورد نشین ایران و عراق اومد که مرکزش هم استان کرمانشاه ایران بود و طبیعتا الان در همه رسانه ها و شبکه های اجتماعی بر این زلزله متمرکز هستند و کمک های مردمی شروع شده و …

من اینجا نظرم رو راجب این رویداد میگم:

طبق معمول از مرده پرستی و کلا افراد مرده بدم میاد. خب 450 نفر توی کرمانشاه مردند، ولی 80000000 (80 میلیون) نفر هنوز توی این کشور زنده هستند.

متاسفانه اون 450 نفر به خاطر سو مدیریت مسئولان کشورمون دیگه در قید حیات نیستند ما که دیگه نمی تونیم زنده شون کنیم. اما می تونیم از زنده ها محافظت کنیم که در زلزله های آینده اونها هم به این 450 نفر نپیوندند.

تمام خانه هایی که در این زلزله ویران شدند متعلق به خانه های مسکن مهر بودند. خانه های غیر از مسکن مهر، کاملا سالم و بدون تلفات باقی موندند.

الان یک نفر توی این مملکت نیست یقه اون احمدی نژاد رو بگیره که بگه مسبب این فاجعه و مرگ این 450 نفر تو بودی با اون طرح احمقانه و خانه های سستی که براشون ساختی.

متاسفانه همه رسانه ها و مردم در این شرایط جوگیر و احساساتی شدند، برای زلزله زده ها گریه می کنند، اقلام کمکی براشون می فرستند و … اما هیچ کس به فکر آینده و 80 میلیون زنده نیست. هیچ کسی به این فکر نیست که آقا احساسات رو بذاریم کنار و به فکر چاره باشیم برای آینده.

 

از بین همه سیاستمدارها بهترین کار رو اسحاق جهانگیری (معاون اول رئیس جمهور) انجام داد که من کاملا تائیدش می کنم. وقتی همه مسئولین تسلیت می گفتن و به فکر فرستادن آب و غذا بودن، جهانگیر گفت که همه تلفات به خاطر مسکن مهر بوده و باید احمدی نژاد رو محاکمه کرد.

عامه مردم و عوام نفهمیدن که این چیکار کرد و ارزش کارش رو درک نکردن. اما من کردم. دمت گرم اسحاق جهانگیری که خیلی مردی و تو دلسوز واقعی این کشور هستی.


منتشر شده

در

,

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *