وبسایت شخصی بابک بدریان

آزمون آیلتس

از این پس آموزش IELTS در اینجا …

آزمون آیلتس (IELTS) یکی از دو آزمون زبان انگلیسی معتبر بین المللی هست. آیلتس برای اکثر کشورهای انگلیسی زبان کاربرد داره اما تافل فقط برای آمریکا هست. فلذا پراستقبال ترین و پرجمعیت ترین آزمون زبان انگلیسی در دنیا همین آیلتس هست. آزمون آیلتس رو دانشگاه آکسفورد انگلستان برگزار می کنه و صاحب امتیازش هست. این آزمون دو نوع داره: 1- Academic که برای کسانی هست که درخواست شون برای پذیرش دانشگاههاست، 2- General برای طریقه های دیگر مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان هست مثل ویزای کار ، پناهندگی و غیره. این دو نوع آیلتس فقط در قسمت ریدینگ و رایتینگ شون متفاوت هستند و قسمتهای لیسنینگ و اسپیکینگ شون با هم مشترک هست. نمره بندیش هم از صفر تا نمره 9 هست که معمولا دانشگاههای خوب برای پذیرش شون حد نصاب 6 یا 6.5 رو قرار می دهند.

اما من از قبل تصمیم داشتم که امتحان آیلتس (IELTS) بدم. پارسال هم کلاس و دوره اش رو رفتم ولی خب به خاطر شرایط سربازیم نتونستم خوب بخونم و امتحانش رو ندادم که از دیروز شروع به خوندن کردم و انشالله تا 2-3 ماه آینده امتحانشو بدم و نمره قابل قبول و بالا بگیرم.

اما تصمیم دیگم اینه که قصد دارم آموزشهایی که توی کلاس یاد گرفتم و از منابع مختلف یاد می گیرم رو در این سایت هم قرار بدم که هم برای خودم یه منبع جمع و جور داشته باشم و هم مسلط تر بشم و هم اینکه اگر کسی علاقه مند بود استفاده کنه.

من اصول کلی رو میگم و بقیه اش رو باید خودتون تمرین کنید. ضمن اینکه من قصد آزمون آیلتس آکادمیک رو بدم.

با امید به موفقیت برای شما و من …

 


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *