آزمون آیلتس

از این پس آموزش IELTS در اینجا …

Posted by
No votes yet.
Please wait...

آزمون آیلتس (IELTS) یکی از دو آزمون زبان انگلیسی معتبر بین المللی هست. آیلتس برای اکثر کشورهای انگلیسی زبان کاربرد داره اما تافل فقط برای آمریکا هست. فلذا پراستقبال ترین و پرجمعیت ترین آزمون زبان انگلیسی در دنیا همین آیلتس هست. آزمون آیلتس رو دانشگاه آکسفورد انگلستان برگزار می کنه و صاحب امتیازش هست. این آزمون دو نوع داره: 1- Academic که برای کسانی هست که درخواست شون برای پذیرش دانشگاههاست، 2- General برای طریقه های دیگر مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان هست مثل ویزای کار ، پناهندگی و غیره. این دو نوع آیلتس فقط در قسمت ریدینگ و رایتینگ شون متفاوت هستند و قسمتهای لیسنینگ و اسپیکینگ شون با هم مشترک هست. نمره بندیش هم از صفر تا نمره 9 هست که معمولا دانشگاههای خوب برای پذیرش شون حد نصاب 6 یا 6.5 رو قرار می دهند.

اما من از قبل تصمیم داشتم که امتحان آیلتس (IELTS) بدم. پارسال هم کلاس و دوره اش رو رفتم ولی خب به خاطر شرایط سربازیم نتونستم خوب بخونم و امتحانش رو ندادم که از دیروز شروع به خوندن کردم و انشالله تا 2-3 ماه آینده امتحانشو بدم و نمره قابل قبول و بالا بگیرم.

اما تصمیم دیگم اینه که قصد دارم آموزشهایی که توی کلاس یاد گرفتم و از منابع مختلف یاد می گیرم رو در این سایت هم قرار بدم که هم برای خودم یه منبع جمع و جور داشته باشم و هم مسلط تر بشم و هم اینکه اگر کسی علاقه مند بود استفاده کنه.

من اصول کلی رو میگم و بقیه اش رو باید خودتون تمرین کنید. ضمن اینکه من قصد آزمون آیلتس آکادمیک رو بدم.

با امید به موفقیت برای شما و من …

 

No votes yet.
Please wait...

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *