وبسایت شخصی بابک بدریان

پوستر فیلم فساد در میامی

دانلود موسیقی متن فیلم Miami Vice (فساد در میامی)

امروز برای دومین بار فیلم عالی Miami Vice رو از مایکل مان دیدم که موسیقی متنش هم برام جذاب بود که برای دانلود می ذارم.

این فیلم رو شاید 7-8 سال پیش دیده بودم که چند وقتی بود نیت کرده بودم دوباره ببینمش. قبلا بهش امتیاز 8 داده بودم ولی امروز تغییرش دادم به 9.

 

فیلم Miami Vice

 

توی این فیلم بین کالین فارل و گانگ لی (دختر چینی) یه عشق خیلی قشنگی وجود داشت که خیلی خوشم اومد و همراهش هم موسیقی های زیبایی پخش میشد که واقعا برای من دلنشین بودن و خاطره ساز شدند که در اینجا لینک دانلود شون رو می ذارم. همچنین زمانی از فیلم هم که این موسیقی ها پخش شدند رو براتون می نویسم:

1- 1:00:00 . اولین قرار کالین فارل با دختر چینی که برای بار اول به دیسکویی در کوبا میرن و همراه هم می رقصن. موسیقی کوبایی بسیار زیبایی هست. نام این آهنگ Arranca هست از Manzanita:

دانلود این آهنگ

2-  1:20:56 . دفعه دومی که کالین فارل با دختر چینی به دیسکو میرن و همراه هم رقص زیبا و رمانتیکی رو انجام میدن. اون سکانس اوج عشق این نفر هست و من عاشق عشق شون شدم. آهنگ هم بسیار زیبا هست و برام خاطره انگیز شد. نام آهنگ Pennies In My Pocket از Pennies In My Pocket  هست:

دانلود این آهنگ

 

رقص کالین فارل و گانگ لی

 

3- 2:10:40 . سکانس پایانی فیلم. جایی که عشق کالین فارل و دختر چینی به پایان می رسه و عشق شون تمام میشه. سکانسی که جیمی فاکس در بیمارستان کنار همسر (که در کما است) هست و ناگهان همسرش از کما در میاد. و سکانسی که فیلم در نهایت شکوه تمام می شود. موسیقی این قسمت بی کلام هست و موسیقی با شکوه و بزرگی است که مخصوص فیلم های مایکل مان هست. نام این قطعه Auto Rock از Mogwai هست:

دانلود این آهنگ

 

امیدوارم لذت ببرید

 


منتشر شده

در

,

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *