وبسایت شخصی بابک بدریان

مراسم اسکار 2016

اسکار 88 ام ، اسکار 2016 هم تمام شد

همین الان همین لحظه تازه اسکار 2016 رو تماشا کردم. مملو از انرژی و شادابی ام و تصمیم دارم در چند پست راجب اسکار فوق العاده 2016 بنویسم.

من سه ساله دارم مراسم های اسکار رو منظم و دقیق و کامل تماشا می کنم. به لطف دانلود عالی از سایت imdb-dl و زیرنویس فارسیش از سایت فارسی سابتایتل.

اسکار 2014 با میزبانی الن دیجنرس، اسکار 2015 با میزبانی نیل پاتریک هریس، و الان هم که اسکار 2016 با میزبانی کریس راک.

خب اسکار 2014 برای من خیلی خاطره انگیز بود. بی تردید در بین این 3، بهترین فرش قرمز رو 2014 داشت. تمام بازیگران محبوبم خیلی خوش درخشیدند. آنا هاتاوی، کیت بلانچت، دیکاپریو ، برد پیت، آنجلینا جولی و … . این اسکار هم باز به خاطر شرایط خیلی زیاد تماشا و تکرارش کردم و تک تک لحظاتش در خاطرم حک شد. مورد مهم دیگه هم عس سلفی مجری با بازیگرای معروف بود که اون عکس رکورد بازدید را در توئیتر شکست و از اون لحظه به بعد عکس سلفی مد شد.

اما اسکار 2015 واقعا چیز خاصی ازش به یادم نمیاد و بسیار معمولی بود.

در نهایت اسکار 2016. واقعا نمی دونم این بهترین اسکار بوده یا 2014 هر کدوم تفاوتها و مزیتهای خودشون رو داشتند. کریس راک مجری 2016 بی نظییییر بود و از الن دیجنرس بهتر بود و همین طنز و شادابی مراسم 2016 رو بسیار بالا برد. کلا داستان برنامه هم عالی بود. از جمله شوخی با سیاه پوستها و تبدیل فیلمهای نامزد اسکار به سیاه پوستها (ووپی گلدبرگ و بازیگر نقش خرس)، شوخی با جک بلک و … همه عالی بودند. یا میشه معاون رئیس جمهور آمریکا هم مثال زد.

همچنین انتخابها و برندگان هم خیلی عالی و مطابق عدالت و نظر من بودند.

فقط نیمه اول مراسم که جایزه های الکی رو میدن مثل جلوه های ویژه و مستند و صداپردازی و … بسیار کسل کننده بود که البته در همه مراسم های اسکار هم هست و کاریش هم نمیشه کرد و باید باشن.

در پستهای بعدی باز صحبت می کنم …


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *