وبسایت شخصی بابک بدریان

فاحشه

آیا فاحشه بودن بد است؟

این موضوع از قدیم در فکر من بود و خلی وقته می خواستم راجبش بنویسم و یکی از پستهای مهم وبلاگم خواهد بود. اما بحث

 

فاحشه

اولا فاحشه بودن فقط محدود به زن ها نیست. یه مرد هم کاملا به همون اندازه برابر می تونه فاحشه باشه و هیچ تفاوت جنسیتی بین شون نیست. پس در این پست اصلا منظورم فقط فاحشه های خانوم نیست بلکه هم مرد و هم زن هست. اما دو نوع فاحشه داریم:

1- فاحشه هایی پولی. که البته فقط زن هستند. اینها کسب و کارشون فاحشگی هست که همون فاحشه ای منظور هست که همه از کلمه اش استفاده می کنیم و می شناسیم. زنی که پول می گیره و بابتش خودش رو برای مدتی در اختیار مردی قرار می ذه. این شغل و کسب کارش اینه. این به نظر من اصلا بد نیست چون شغلشه و حتی شرافتمندانه هم هست. سر کسی کلاه نمی ذاره و طبق شرایط از قبل اعلام کرده کارو انجام میده و پولشو می گیره. درست مثل همه کارهای دیگه است و هیچ فرقی نداره. کسی که این کارو می کنه اصلا فرد بدی نیست.

2- فاحشه های احساسی . اینا هستن که باعث خجالت و شرمساری هستند که هم می تونه مرد باشه و هم زن. کسی که همزمان با چند تا مخاطب خاص در ارتباطه اونم احساسی و نه صرفا جنسی. چند نفر رو همزمان عشقم و نفسم صدا میزنه. یا مدل دیگرش امروز صبح با اولی بهم زده و شبش با دومی کانکت شده. حالا هم می تونه فرد متعهل و نسبت به همسرش باشه، یا می تونه قبل از ازدواج و ارتباطش با دوست پسر/دخترش باشه. در کل فاحشه احساسی با همون واژه خیانت مشخص میشه. در حالیکه تعهد داشته باشی اما فاحشگی می کنی و احساس و روح خودتو به چند نفر به اشتراک می ذاری. اما فاحشه پولی هرگز به کسی خیانتی نمی کنه و اینه که کارشون رو غیرشرافتمندانه نمی کنه.

 


منتشر شده

در

,

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *