وبسایت شخصی بابک بدریان

مقایسه ایران و عربستان

ایرانی ها حق تمسخر عربستان را ندارند !!!

در سالهای اخیر بارها دیدم که هم وطنان مون به خصوصی افراد سیاسی تر، خیلی علاقه دارند به کوچک کردن و تحقیر کشور و مردم عربستان. دشمنی با عربستان جزء استثنائاتی هست که هم مذهبیون و حکومتی های کشورمون و هم ملی گرایان و ضد انقلاب ها با هم هم نظر هستند. به عبارتی تقریبا تمام جناح های کشورمون مخالف عربستان هستند.

مذهبیون و حکومتی ها به این دلیل دشمن عربستان هستند که عربستان متمایل به آمریکا هست. و ملی گرایان و سلطنت طلبها به این دلیل با عربستان خصومت دارند چون عرب هستند و دو ملت دشمنی تاریخی با هم داشته اند و مردم ایران هم سالانه پول هنگفتی به خاطر مکه و حج به عربستان می دهند.

 

مقایسه ایران و عربستان

 

اما چیزی که خیلی به نظر عجیبه اینه که ایرانی ها (بیشتر منظورم مردم و عوام هست) ، فرهنگ و مردم و دولت عربستان را مسخره می کنند! برای این برام عجیبه که ما خودمون جز ملتهای مسخره دنیا هستیم، به شدت هم مسخره و خنده دار هستیم، چطور اون قدر توهم و اعتماد به سقف کاذب داریم که کشوری دیگر رو مسخره می کنیم؟

به برخی از این تمسخرها الان اشاره می کنم همراه با مقایسه کشور خودمون:

هم وطنان مون عربستان را مسخره می کنند که زنان عرب حق گواهینامه داشتن و رانندگی پشت ماشین را ندارند. خب ما هم در کشور عقب مانده مان خانم ها دوچرخه سواری نمی تونن بکنن و ممنوعه، و راننده موتور هم نمی تونن بشن. مسخره تر اینه که روی ترک موتور می تونن بشینن (یعنی نفر دوم و سوم) اما جلوی موتور نمی تونن.

یا زنان عربستانی اجازه سینما رفتن ندارند !!! خب زنان ما هم حق استادیوم ورزشی رفتن مثلا برای مسابقات فوتبال یا والیبال را ندارند !

=====================

در کل می خوام بگم ما هم عین ملت عربستان ملتی محروم و با جهالت هستیم. هر عیبی اونها دارند ما هم داریم. فقط درجه نکبت و جهالتمون مقداری از اونها پایین تره. به عبارتی ما هم عینا مانند همان عربستان هستیم با یک درجه کمتر.


منتشر شده

در

,

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

یک پاسخ به “ایرانی ها حق تمسخر عربستان را ندارند !!!”

  1. سینا عقیقی نیم‌رخ
    سینا عقیقی

    بسیار متین فرمودید جناب بدریان…
    فساد ، نا برابری و ناعدالتی همیشه در ایران بیداد میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *