وبسایت شخصی بابک بدریان

فیلم جن گیر

دانلود موسیقی متن عالی: فیلم جن گیر

در این پست موسیقی متن بی نظیر فیلم جن گیر رو می تونید دانلود کنید. فیلم جن گیر (The Exorcist) محصول 1973 و در ژانر ترسناک هست.

احتمالا ترسناک ترین فیلمی که در تمام عمرم دیدم همین فیلم جن گیر بوده. البته شاید دلیلش این باشه که زمانی که این فیلم رو دیدم سنم کم بود (شاید 12 سال) اما علی رغم اینکه فیلم خیلی قدیمیه و محصول 40-50 سال پیشه واقعاااا ترسناک بود. داستان فیلم اینه که شیطان به داخل یک دختربچه میره و اون دختر دیوانه میشه و دکترها و بعد هم کشیش ها سعی می کنند شیطان رو از وجود این دختر بیرون کنند. واقعا این فیلم ترسناکه …

اما موسیقی متنش. خوب یادمه 3 سال پیش یک نفر صدای زنگ گوشیش یک آهنگ بسیار باکلاس و جذاب بود که ازش پرسیدم اسم این آهنگ چیه (که خودم بعدا دانلودش کنم) اون طرف هم که گوشیش Iphone بود گفت مال خود Iphone هست و من نفهمیدم این آهنگ زیبا بلاخره اسمش چی بود. تا اینکه چند روز پیش بر حسب تصادف در یکی از برنامه های Sasver ریمیکسی از این آهنگ رو گذاشت و معرفی کرد که مال فیلم جن گیر هست و من هم اصلش رو دانلود کردم.

نام این آهنگ Tubular Bells هست (ترجمه: الهه زنگوله ها). آهنگ بی نظیری هست که شنیدنش مو به تن آدم سیخ می کنه که اتفاقا آهنگش هم مثل فیلمش ترسناکه و با شنیدنش حس اضطراب و تشویش می کنم.

پیشنهاد می کنم حتما دانلودش کنید و اگر از اونایی هستید که دوست دارن جلوی بقیه کلاس بذارن این آهنگ رو زنگ خور گوشی تون قرار بدید 😀

موفق باشید و لذت ببرید. روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود موسیقی متن فیلم جن گیر


منتشر شده

در

,

توسط

دیدگاه‌ها

4 پاسخ به “دانلود موسیقی متن عالی: فیلم جن گیر”

  1. اردلان نیم‌رخ
    اردلان

    سلام
    آقا خیلی دمت گرم
    ممنونم

  2. عسل نیم‌رخ
    عسل

    ممنون?

  3. پریسا نیم‌رخ
    پریسا

    سلام، ممنون از این موسیقی عالی?
    میشه لطفا متن کامل آهنگ رو هم بذارین!؟

  4. ali نیم‌رخ
    ali

    تشکر از شما به خاطر سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *