وبسایت شخصی بابک بدریان

خرید کت آنلاین

معرفی سایتهای خرید اینترنتی لباس

در این پست سعی دارم سایتهای فروش لباس آنلاین در کشورمون رو یه بررسی بکنیم و نتیجه بگیریم که کدوم فروشگاه بهتر و به صرفه تر هست. واقعیتش خودم تا حالا تمایلی به خرید لباس اینترنتی نداشتم ولی چند روزی هست که به شدت علاقه مند شدم و تقریبا زیر و بم لباس خریدن اینترنتی رو در اوردم و امروز هم اولین لباسهامو گرفتم و راضی بودم. در این پست سایتهای معروف فروش لباس رو بحث می کنیم:

1- سایت دی جی استایل که متعلق به وبسایت دی جی کالا (معروف ترین و بزرگترین سایت فروشگاهی در ایران). به طور کلی سایت دی جی کالا در سالهای قبل واقعا محصولات رو با قیمت خیلی خوب ارائه می کرد و تخفیف های ویژه فوق العاده ای می ذاشت. ولی تقریبا یک سالی میشه که از وقتی خیلی معروف شده قیمتهای محصولاتش رو به شدت بالا می زنه و محصولات خیلی معمولی رو با قیمتهای نجومی ارائه می ده. سایت دی جی استایل هم کاملا از همین روند پیروی می کنه. نمی دونم لباس هاش واقعا مارک هستن و جنس شون خوبه یا نه، ولی واقعا گرون هستن و حتی با تخفیف های 50% شون باز هم نمی صرفه. در کل برای قشر اقتصادی متوسط اصلا این سایتها توصیه نمی شن و صرفا وقت تلف کردن هست.

2- سایت بامیلو که دومین فروشگاه اینترنتی بزرگ ایران محسوب میشه و در حال حاضر تبلیغات بسیاااار گسترده ای در اینترنت کشورمون و سایتهای مختلف داره که مشخصه سرمایه گذاری قوی ای کردند. این وبسایت فوق العاده ست! تقریبا 2 هفته ای میشه که زیر و بمش رو کامل در اوردم. ضمن اینکه این سایت هم مثل دی جی کالا همه جور محصولاتی می فروشه و فقط محدود به لباس نیست. لباس هاش خیلی شیک هستند و با قیمت بسیار مناسب و قابل پرداخت برای اقشار معمولی.  خودم امروز 2 لباس ازشون تحویل گرفتم خیلی راضی بودم. به علاوه، این سایت از چندین تولید کننده و منبع مختلف استفاده می کنه برای همین تعداد و تنوع لباسهاش بسیار زیاده. مزیت خوب دیگه خرید از این سایت اینه که هزینه پست رو نمی گیره و رایگان پست می کنه که البته موقتی هست.

3- سایت مدیسه که فقط فروش لباس داره. این سایت هم قیمتهای مناسب و محصولات شیکی داره. به خصوص تخفیف های زیادی هم میزنه که برخی شون واقعا مطلوب هستند. ولی طبیعتا تنوع و تعداد  لباسهاش از سایت بامیلو کمتره. ضمن اینکه قیمتهاش هم سایت بامیلو گرون تر میزنه (سایت بامیلو مقرون به صرفه تره).

برای مثال و مقایسه، یک مدل بلوز Zino که در هر دو سایت مشترک هست رو مد نظر قرار میدیم. این بلور در بامیلو 39 هزار تومن هست درحالیکه همین مدل در سایت مدیسه 59 هزار تومن هست. یعنی سایت مدیسه این بلوز رو 20 هزار تومن گرون تر میده!!!

 

4- فروشگاه شیکسون. این سایت هم فقط فروش لباس داره. باز این هم قیمتهای خوب و محصولات شیکی داره. اما نکته مهم اینه که قیمتهاش از سایت مدیسه پایین تر و ارزون تره!!!

برای مثال و مقایسه، یک مدل کت رو که در هر دو سایت مشترک بود رو از یک تولیدکننده و یک رنگ و مدل انتخاب کردم و مقایسه کردم (کت تک مردانه Caneli). نمونه در سایت مدیسه قیمتش 289 هزار تومنه، درحالیکه همین کت رو سایت شیکسون 235 تومن میده. یعنی برای یک محصول مشخص سایت شیکسون 54 هزار تومن ارزون تر میده.

 

نتیجه گیری

سایت دی جی استایل که کلا محصولات خیییلی گرون و مارک میاره که مناسب قشر متوسط نیستند. سایت مدیسه هم محصولات متوسط و معمولی رو با قیمتهای گرون تر قرار میده. که این دو سایت رو خط می زنیم که سراغ شون نریم.

به عنوان نتیجه نهایی، توصیه من سایت بامیلو و سایت شیکسون هست. 

 

پیونشت: این پست رو به مرور با بالا رفتن تجربه ام تکمیل می کنم و سایتهای جدید رو اضافه و نقد می کنم.


منتشر شده

در

,

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *