وبسایت شخصی بابک بدریان

چاقی

وزنم بی سابقه زیاد شده!!!

امروز 17 مهر سال 96، باور کردنی نیست 86 کیلو شدم!!!

تا 2 سال پیش دغدغه و هدفم افزایش وزن بود. باورم نمیشه الان به نقطه ای رسیدم که 10 کیلو اضافه وزن دارم.

برای سالها حرفه ای و پیوسته ورزش می کردم و تناسب اندام برام به شدت مهم بود. همیشه از مردان چاق و کسانی که شکم داشتند بدم میومد و مسخره شون می کردم. الان خودم به همون وضعیت دچار شدم یا در حال دچار شدنش هستم.

اسفند قبل بود که در بلاگم مطلب من تسلیم چاقی نخواهد شد را نوشتم. اون موقع 81 کیلو بودم. شروع کردم به رعایت رژیم غذایی و ورزش روزانه خب خوب بود و تا حدی هم موفق شدم. ولی متاسفانه به دلیل مشغله امسالم رها شد و نتونستم ادامه بدم.

الان بسیار چاق تر شدم. باید 75 کیلو باشم که الان 86 کیلو هستم. 11 کیلو اضافه وزن دارم.

چند روزه دویدن روزانه ام رو دوباره شروع کردم و باید پیوسته ادامه بدم. شام هم که کلا نمی خورم. اما مهمترین عامل که اخیرا متوجه شدم تخمه خوردنم موقع تماشای فیلم هست. از این پس باید به طور کامل تخمه رو کنار بذارم.

یه اپلیکیشن اندروید هم تازه برای کنترل تغذیه ام نصب کردم به اسم MyFitnessPal که امیدوارم کمک کنه.

خوب یادمه اولین روزهای سربازیم در دوره آموزشی تهران، زمانی که با بچه ها لباس عوض می کردیم وقتی تناسب اندام منو دیدن همه به به و چه چه کردند. ولی امروز بی ریخت شدم که خودم کاملا حسش می کنم.

برنامه ام اینه که ورزش هوازی و دویدنم رو باید برای 1-2 ماه انجام بدم و رژیم غذاییم هم رعایت کنم. بدون شام، بدون تخمه، و بدون شیرینی و قندهای مصنوعی. اگر بعد از این مدت موفق بودم، بدنسازی رو از سر می گیرم.

چاقی، ببینیم تو در نهایت برنده ای یا من! بچرخ تا بچرخیم!!!


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *