قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / کامپیوتر ، اینترنت ، موبایل / چگونه صفحات یک فایل ورد را متصل (یکپارچه) کنیم؟

چگونه صفحات یک فایل ورد را متصل (یکپارچه) کنیم؟

No votes yet.
Please wait...

وقتی در نرم افزار ورد (MS Word) متن مان زیاد می شود، خود برنامه به طور خودکار صفحات جدید اضافه می کند. مثلا ممکن است در یک فایل ورد 10 صفحه به وجود بیاید.

اگر بخواهیم که همه این 10 صفحه در یک صفحه بزرگ و طولانی جا بشوند و یا به عبارت دیگر آن 10 صفحه را به یکدیگر متصل کنیم و یکپارچه شان کنیم، راهکار ساده ای داره:

 

از تب View ، گزینه Web layout را انتخاب می کنیم.

به همین سادگی.

اگر هم خواستیم برگردیم به همان حالت قبلی (حالت اولیه ورد) کافیه روی دکمه Print Layout بزنیم.

 

موفق باشید …

No votes yet.
Please wait...

درباره ی Babak

بابک هستم متولد فروردین 69 فارغ التحصیل مهندسی الکترونیک و قصد مهاجرت برای ادامه تحصیل در آینده نزدیک دارم. علاقه مند به فیلم و سینما، ورزش بدنسازی و بسکتبال، سیاست و جامعه شناسی، همچنین در زمینه های زبان انگلیسی، برنامه نویسی و طراحی وب سایت ، تعمیر سخت افزار و پرینتر هم تخصص دارم. سعی می کنم در این وبسایت درباره موضوعاتی که علاقه یا تخصص دارم برای خودم و دیگران بنویسم. امیدوارم مفید واقع شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *