وبسایت شخصی بابک بدریان

سریال one tree hill

پیشنهاد سریال عالی: One Tree Hill

یک سریال عالی و جذاب، سریال One Tree Hill. بلاخره بعد از مدتها یک سریالی رو شروع کردم که به شدت تحت تاثیرم قرار داد.

تازه فصل اول سریال One Tree Hill رو تموم کردم. همون سریالی بود که مدتها دنبالش می گشتم و تشنه اش بودم. اگر می خواید یک سریال عاشقانه قوی تماشا کنید حتما این سریال رو بهتون تماشا می کنم.

 

سریال One Tree Hill

 

این سریال داستان روابط عاشقانه و دوستی چند دختر و پسر یک دبیرستان رو نشون میده. ولی علی رغم اینکه بچه ها دبیرستانی هستند، اصلا این سریالی تینیجری نیست بلکه کاملا بالغانه است. اصلا این سریال شبیه به فیلمهای سبک و پفکی American Pie نیست. شخصا همیشه برام خیلی مهم بود که روابط عاشقانه یک فیلم یا سریال، بالغانه و برای بزرگسال ها باشه مثل سریال های Friends یا Vampire dairies و از سریالهایی که روابط شون برای نوجوان ها هست خیلی متنفر بودم و هستم.

داستان و فیلمنامه بسیار قوی و قابل باور است. پسرها، عضو تیم بسکتبال مدرسه هستند و دخترها هم cheerleader های تیم هستند.

هر قسمت اتفاق اتفاق جدیدی می افته. حتی فیلمنامه هر قسمت هم اصلا تکراری نبوده و تا حالا در فیلم و سریالی دیگری ندیده بودم. این سریال کاملا سریالی اصیل و original هست.

این سریال بسیار واقع گرایانه است. شخصیت ها هیچ کدوم خوب خوب و یا بد بد نیستند، که همین کاراکترها و سریال رو خیلی واقع گرایانه کرده.

ابدا احساس نمی کنیم که داریم یک سریال می بینیم. بلکه عینا واقعیت رو می بینیم. سریال One Tree Hill اصلا یک سریال فانتزی یا لاکچری نیست، بلکه داستان افراد معمولی و متوسط یک شهر کوچیک رو نشون میده که با مسائل روزمره و متوسط مثل خودمون سر و کله می زنند.

اما چیزی که خیلی من رو به این سریال مجذوب کرده اینه که عشق ها و روابط این سریال، تینیجری و بچه گانه نیستند. بلکه کاملا بالغانه است.

 

سریال بسیار عالی ای هست و حتما توصیه می کنم تماشاش کنید. و مطمئنم لحظات خوشی رو براتون رقم خواهد زد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *