گروه پالت

معرفی گروه پالت (Pallett)

Posted by
No votes yet.
Please wait...

برای خودم سورپرایز بود وقتی فهمیدم چقدر از کارهای این گروه پالت (Pallett) خوشم میاد.

جالبه سبک شون بین سنتی و کلاسیک هست.

گروهی بسیار بی ادعا و بی حاشیه، بدون زرق و برق. اما بسیار حرفه ای و خبره.

وقتی تصویر اجرای گروه را می بینید، می بینید چقدر اصیل و با شخصیت و حرفه ای هستند.

اصلا همین که با هومن سیدی کار کردند و هومن سیدی آنها را برای موسیقی فیلمش انتخاب کرده، نشان میده چقدر خاص هستند. دقیقا هم مثل خود هومن سیدی هستند جوان و دیوانه و خبره.

با اینکه گروه جوانی هستند اما بسیار سطح کارهاشون بالا هست. کارهاشون تماما خلاقانه است و خلاقیت های عجیبی دارند. ابدا مشابه شون رو در ایران ندیده بودم.

نکته خیلی عجیب و جالب اینه که من در طول این 10 سال اخیر، چندین بار کارهای این گروه رو شنیده بودم و مورد علاقه شدیدم بودند، اما گروه شان را نمی شناختم و فکر می کردم یک گروه رندوم هستند!

 

1- اولین بار کارشون رو حدود سال 90 در فیلم “ماهی و گربه” شنیدم. یادمه سال 90 اینا در سینما سوره این فیلم رو دیدم. فیلم خوبی بود، اما خوب یادمه موسیقی متنش از خود فیلم قوی تر بود و اصلا موسیقیش من رو جذب کرد. هم موسیقی متنش و هم موسیقی پایانیش. اون روزها که این گروه رو ابدا نمی شناختم، امروز فهمیدم که بودند.

2- بازم خیلی جالبه. آهنگ “هزارتا قصه” هم کار این گروه بود. خوب یادمه زمان سربازی که افسرده هم بودم، روی گوشیم آهنگ شون رو داشتم و چقدر هم این رو دوست داشتم و آهنگ خونه مادربزرگه رو باهاش حفظ کردم چون بهم روحیه می داد.

3- چندی پیش هم که آهنگ “با من خیال کن” شان را یکی از دوستانم معرفی کرد و شنیدم دیدم واقعا زیبا بود.

No votes yet.
Please wait...

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *