وبسایت شخصی بابک بدریان

باجیو در فینال 1994 با برزیل

عکسهای نوستالژیک: اینترمیلان، روبرتو باجو، رونالدو

چه دورانی بود اواخر دهه 90. روبرتو باجوی بزرگ، اینترمیلان، رونالدوی جوان ، ایتالیا و برزیل و …

زمانی که من فوتبالی شدم و سنم قد میداد خب روبرتو باجو دوران پیریش رو و در باشگاه برشا می گذروند. این دورانش رو به خاطر میارم اما زمانی که در اینتر بازی می کرد رو نه. چند تا عکس خاطره انگیز می ذارم و زیرشون توضیح میدم. روی عکسها کلیک کنید که اندازه شون بزرگ بشن:

روبرتو باجیو و کلارنس سیدورف

من که این عکسو اصلا یادم نمیاد. اما بی شک دوران پرستاره ای برای اینترمیلان بوده. دو غول: روبرتو باجیو و کلارنس سیدورف که بعدها رفت به آث میلان و غوغایی کرد در اونجا حتی چندین گل خفن هم به اینتر زد.

 

 

رونالدو و باجیو

 

از صورت رونالدو پیداست که چقدر بچه و جوونه. روبرتو باجو هم که از اینتر رفته به برشا. رونالدو ایستاده کنار اسطوره سابق خودش و غول سابق اینتر. ستاره سابق اینتر در کنار ستاره آینده اینتر

 

 

الکساندرو دل پیرو و رونالدو

 

دو غول سری A . رونالدو ستاره اینترمیلان و الکساندرو دل پیروی ستاره و اسطوره و نماد یوونتوس. اون زمان که عکسو گرفتند هر دو در سری A خدایی می کردند.

 

 

باجیو در فینال 1994 با برزیل

 

و این هم یکی از غم انگیز ترین صحنه های فوتبالی من. فینال جام جهانی 1994 آمریکا بین ایتالیا و برزیل. بازی در وقت قانونی مساوی میشه و در ضربات پنالتی برزیل هر 5 تا رو گل میکنه اما ایتالیا آخرین پنالتیش رو باجیو ستاره اون دوره جام جهانی به بالای دروازه میزنه و تافارل با خوش شانسی مغلوب نمیشه. و این هم آه و افسوس روبرتو که ما هم داغدارش هستیم …

 


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *