وبسایت شخصی بابک بدریان

باستین شواین اشتایگر تیم ملی آلمان

بازگشت باشکوه شواینی …

خب من فوتبالیست مورد علاقم باستین شواین اشتایگر هست. سالها این طور بوده از فینال جام ملتهای اروپا سال 2008. بازی بین آلمان و اسپانیا.

باستین نمونه یک آلمانی ، آریایی و نوردیک ایده آل و اصیله. توی زمین هم شاید زیاد تکنیکی نباشه، اما مثل خود یک شوالیه ژرمن می جنگه و از جونش مایه می ذاره.

شوکه کننده ترین خبری که در این چند سال اخیر شنیدم خبر انتقال شواینی از بایرن به منچستر بود. شواینی برای ما نماد یک ژرمن و بایرنی اصیل و وفادار بود و به شخصه یک درصد فکرشو نمی کردم بایرن رو ترک کنه. با این حال حتما تصمیم درست رو گرفت و ما همچنان عاشقش.

متاسفانه باستین سال قبل که اولین حضورش در منچستر بود به دلیل مصدومیت های طولانی اش چندان فرصت ارز اندام و بازی نداشت و سال پر از افتی براش بود و ما هم ناراحت.

اما دیشب کاپیتان شواین اشتایگر یک معجزه رو رقم زد و ثابت کرد از ژرمن اصیل همه انتظاری باید داشت.

باستین که هنوز مصدومیتش کامل خوب نشده طبق نظر خودش و دکترها، هنوز نمی تونه 90 دقیقه کامل بازی کنه. دیشب در اولین بازی آلمان در یورو 2016، آلمان تا دقیقه 90 با نتیجه یک صفر از اوکراین جلو بود که باستین دقیقه 90 وارد بازی شد و دقیقه 92 گل زنی کرد !!!

چطور میشه بازیکنی مصدوم در طول 2 دقیقه و در دقایق تلف شده گلزنی کنه؟

خب معلومه باستین یه ژرمن اصیله …

 

لینک های منبع و صحبتهای دیگران درباره عملکرد دیشب شواینی و گلزنی اش. تمام اعضای تیم ملی آلمان و طرفداران آلمان الان غرق در خوشحالی هستند که کاپیتان شون در اوج بازگشته

شواین اشتایگر؛ بازگشت باشکوه شیرشاه (عکس)

شواین‌اشتایگر: باورم نمی‌شود گل زدم

نویر: شواینی بازگشت با شکوهی داشت

 


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *