وبسایت شخصی بابک بدریان

دونالد ترامپ

دونالد ترامپ آری یا خیر؟

امروز دونالد ترامپ رسما به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی شد که بنابراین رقیب هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات خواهد بود. همچنین در ماههای اخیر دونالد ترامپ بسیار زیاد شخصیتی جنجالی بوده و که به نظر خود من هم عقاید و صحبتهای بسیار شدیدی داشته که به شخصه خود من هیچ گاه فکر نمی کردم یک شخصیت سیاسی آمریکایی با چنین مسئولیت بالایی هرگز چنین صحبتهایی را اعلام کنه.

 

دونالد ترامپ

 

صحبتها و شعارهای اصلی وی درباره میهن پرستی آمریکایی و مبارزه با مهاجرین و غیر آمریکایی ها از جمله مسلمانان است. صراحاتا اعلام می کند مهاجرین غیرآمریکایی باید ورودشان منع شود و مسلمانان باید بروند.

========

اما نظر من در خصوص او چیست.

اول از همه آقای ترامپ بسیار زیاد فرد شجاع یا شاید هم کله خری باشه. عقاید او انتخاب شدنش به عنوان رئیس جمهور آمریکا، بدون تردید خیلی به نفع مردم و کشور آمریکاست. ملت آمریکا از طریق ترامپ می تونن خودشون رو بسیار اقتصادی و سیاسی و داخلی قدرتمند تر کنند، و بدون اغراق سعادت شون در گروی انتخاب شدن ترامپ هست. اما از آن طرف انتخاب شدن کلینتون کاملا مسیری معمولی و مثل گذشته است و تغییری در جامعه آمریکا حادث نخواهد شد.

اما آن روی سکه، انتخاب شدن ترامپ برای دشمنان آمریکا بسیار هزینه بر خواهد بود. در راسش مهاجرین کشورهای اسلامی، کسانی که قصد ترک کشور بدبخت خودشان را به طرف کشورهای غربی دارند. برای ایران هم بسیار بد خواهد بود و مواضع بی رحمانه ای در مقابل همه حامیان ترورسیت از جمله کشور ما دارد و قطعا تمام توافقات برجام و مذاکرات اخیر بین دولت آقای روحانی و کشورهای 5+1 را به باد خواهد داد.

 

با این اوصاف مردم آمریکا اگر سعادت کشورشان را می خواهند باید به ترامپ رای دهند. اما من متاسفانه به عنوان یک ایرانی و به خصوص به عنوان فردی که قصد مهاجرت به غرب را دارم امیدوار هستم ترامپ شکست بخورد …


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *