وبسایت شخصی بابک بدریان

لوگوی وبسایت

قالب وبسایت عوض شد!

از اول نوامبر 2013 که این وبسایت رو درست کردم تا امروز قالب سایت ثابت بود (قالب horcrux) و تغییر نکرده بود که بسیار هم دوستش داشتم ، قالب بسیار ساده و دلنشین و بارنگ آبی ملایمی بود.

اما 2-3 ماهی میشد که تصمیم گرفتم قالب سایت حتما باید عوض بشه. تقریبا تصادفی از گوگل متوجه شدم که قالب قبلی واکنش گرا (responsive) نبود و روی موبایل و تبلت به خوبی نمایش داده نمیشه ، برای همین گوگل خودکار امتیاز سایت رو پایین میورد.

صرفا به همین دلیل تصمیم گرفتم قالب سایت رو بعد از تقریبا 4 سال عوض کنم. قالب جدید که نصب بسیار پیشرفته و با امکانات و کاملا واکنش گرا هست.

به غیر از این، تغییر قالب باعث شد یک دستی به سر و گوش محتوای سایت بکشم به عبارتی خونه تکونی کنم. موضوعات مطالب رو جمع و جور تر و تا حد امکان ادغام کردم که انشالله در روزهای آینده کامل تر شون می کنم.

امیدوارم دوستانی که خواننده مطالب این وبسایت هستند از تغییر جدید راضی باشن و از این پس راحتتر بتونن با موبایل و تبلت هم تشریف بیارن.

پیروز باشید

پینوشت: رتبه الکسای سایت هم در روزهای اخیر 1 میلیون و 200 هزار جهانی بوده، ببینیم از این به بعد و با ریسپانسیو شدن قالب چقدر رشد خواهیم داشت.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *