وبسایت شخصی بابک بدریان

اما استون در فیلم Easy A

سوپراستارهای جدید هالیوود: اما استون

اولین فیلمی که از اما استون (Emma Stone) دیدم که بسیار مجذوبم کرد فیلم Easy A بود. این فیلم از اون دسته فیلمهایی بود که کلا بر اساس شخصیت اصلی و اولش می چرخه و کلا بار فیلم بر دوش شخصیت اول فیلم یعنی اما استون بود. که الحق هم ، هم فیلمش بسیار عالی و جذاب و آموزنده بود و هم بازی اما استون که بی شک مهمترین عامل موفقیت این فیلم هم بازی همین اما استون بود. اعتراف می کنم که اما استون واقعا زیبا و جذابه اما زیبایی متفاوتی با دیگر بازیگرهای زن هالیوود داره. اما استون ابدا رفتار زنانگی و عشوه های زنانگی و این قبیل چیزها رو نداره و بیشتر رفتارهای پسرانه داره، به خصوص نوع صداش که کاملا پسرونه است و به هیییچ وجه عشوه های دخترونه نداره. واقعا هنره که یک دختر یا خانوم درحالیکه رفتارها و ظاهر پسرونه دارن اما جذاب به نظر بیان؛ فلذا اما استون واقعا بین هالیوود خاصه و متفاوت زیباست. بازی و هنر بازیگریش هم بدون نقص و عالیه. کاراکتری که در این فیلم Easy A بازی می کنه یکی از کاراکترهای مورد علاقه من بین همه فیلمهاست، واقعا شخصیت و نقش خاصی و جالبی رو برای این کاراکتر نوشتند که از نویسنده و کارگردان فیلم از این بابت ممنونم. یک دختر پاک و معصوم که به خاطر حرف مردم و حفظ غرورش و شخصیتش، ظاهرش رو بد و فاحشه نشون میده درحالیکه باطن خودش کاملا پاک و معصوم باقی نگه داشته. فوق العاده ست.

 

اما استون در فیلم Easy A
اما استون در نمایی از فیلم Easy A

 

فیلم بعدی که ازش دیدم هم فیلم بسیار خوبی بود Crazy Stupid Love. ژانر این فیلم با فیلم قبلی تقریبا یکیه و کمدی اجتماعی جذاب هستند به خصوص که در این فیلم با رایان گاسلینگ هم زوج شده بودند و واقعااا زوج بی نقصی رو تشکیل دادند.

فیلم Zombieland هم ازش دیدم که نقش اصلی نبود و چون فیلم بی ارزشی به نظرم اومد اصلا به اما استون هم توجهی نکردم.

سپس در فیلم جایزه اسکاری Birdman دیدمش که با اینکه بسیار نقش کم رنگی و فرعی داشت، اما اصلا این فیلم رو به عشق و با امید اما استون دیدم. جالبه در همون 2-3 سکانسی که بازی می کنه عالیه و به نظرم اصلا این فیلم کسالت بار نقطه قوت و هیجانش همون سکانسهای اما استون هست.

فیلم Aloha هم که کاملا بازیگرهای مورد علاقه من در اون نقش آفرینی می کردند در کل فیلم متوسطی بود. اما جذابیت فیلم باز زوج شدن اما استون در کنار بردلی کوپر بود. این دو بازیگر هم در کنار هم زوج خوب و جذابی رو تشکیل میدن.

اخیرا هم فیلم Irrational Man رو ازش دیدم که فیلم خوبی نبود اما باز بازی اما استون مطلوب بود.

در کل اما استون یکی از بازیگرهای بسیار مورد علاقم هست به طوری که اگر در فیلمی نامش رو ببینم به شدت ترغیب میشم اون فیلم رو تماشا کنم. اما استون رو علاوه بر جذابیت و زیبایی ظاهریش، به خاطر نوع انتخاب فیلمهاش هم خیلی دوست دارم. فیلمهایی که در آنها نقش آفرینی می کنه عموما ژانر مورد علاقه خودم هستند اجتماعی-کمدی.

اما استون بی شک از سوپراستارها و استعدادهای نسل جدید هالیوود هست. همه آنچه یک سوپر استار نیاز داره رو دارد. زیبایی ظاهر، بازی قوی و هوش بالا در انتخاب فیلم هایش. یقین دارم اما استون آینده درخشان تری در پیش داره و کارهای خوب و عالی از او زیاد خواهیم دید.

با آرزوی موفقیت برای این هنرمند با استعداد و دوست داشتنی هالیوود …


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *