وبسایت شخصی بابک بدریان

بردلی کوپر

سوپراستارهای جدید هالیوود: بردلی کوپر

اعتراف می کنم اولین چیزی که در خصوص بردلی کوپر (Bradley Cooper) توجه منو جلب کرد، ظاهر جذابش هست. ظاهر و صورت بردلی کوپر خیلی جذاب و سکسی و دخترکش نیست مثل برد پیت یا تام کروز، بلکه یک زیبایی معصومانه و بچه گانه ای داره که حتی منی که پسر هستم از دیدنش لذت می برم. شخصیت و کاراکترهای فیلمایش هم خیلی منطبق با ظاهرش هستند، یک فرد ساده ، خنده رو، صادق و دوست داشتنی. بردلی کوپر قطعا یکی از هنرپیشه های مورد علاقه خودم هم هست در حدی که اگر فیلمی رو ببینم بردلی در اون ایفای نقش داره حتما تماشا می کنم و احتمال زیاد هم از اون فیلم خوشم خواهد آمد.

اولین فیلمی که از بردلی کوپر دیدم فیلم Hangover بود. البته چون در اون زمان هنوز ابتدای درخشش بود و اون فیلم هم داستان محور بود، توجهم جلب بردلی نشد و اسمش رو هم یاد نگرفتم؛ هر چند بازیش در این فیلم قابل قبول بود.

فیلم بعدیش که دیدم فیلم Hangover 2 بود. این فیلم چون ضعیف تر بود و داستانی تکراری داشت و کسل کننده بود، واقعا در طول فیلم فقط صحنه هایی که بردلی کوپر در اون ظاهر میشد کمی به هیجان در می اومدیم و بقیه فیلم ابدا برام جذابیتی نداشت. هر چند باز در این فیلم هم اون قدر قانع نشدم که اسمش رو یاد بگیرم.

اما در نهایت در فیلم American Hustle بود که به اوج استعداد و هنر این بازیگر پی بردم. به حدی که اسمش رو در اوردم و از همون فیلم تبدیل به یکی از بازیگرهای مورد علاقم شد. خود فیلم بسیار عالی بود و نامزد چند جایزه اسکار شد و ژانرش پلیسی و تقریبا کمدی بود. بردلی کوپر نقش یک کارگاه پلیس رو بازی می کرد که فکر می کرد باهوشه و می خواست قهرمان باشه، اما بارها با تصمیمات اشتباهش رودست و فریب می خورد. در این فیلم بردلی کوپر خودش رو هم به عنوان بازیگری با استعداد و قوی و هم به عنوان بازیگری جذاب و مورد علاقه بهم ثابت کرد.

 

بردلی کوپر در فیلم American Hustle
یکی از زیباترین و خنده دار ترین هنرنمایی های بردلی کوپر در فیلم American Hustle

 

 

بعد از اون هم چند فیلم متوسط داشت که البته بازیش عالی بود و من رو بیشتر بهش علاقه مند کردند. فیلمهای Valentine’s Day و The place beyond the pines و Aloha .

در نهایت هم فیلم Joy رو ازش دیدم که بازهم مهر تائیدی بود برای هنر بازیگریش و به خصوص تثبیت شخصیتش. یک مدیرعامل صادق و یک رو، دلنشین و لبخند به لب.

 

بردلی کوپر هم قطعا جزء نسل جدید سوپراستارهای هالیوود هست. هر چند که سنش مقداری بالا هست (متولد 1975) . استعداد و بازی بسیار خوبی داره. جذابیت ظاهری و زیبایی لازم رو هم داره. انتخابهای خیلی خوب و گزیده ای هم برای فیلمهاش انجام میده. امروز بردلی کوپر واقعا یک سوپر استار و برند هست که نامش در فیلم، باعث جذابیت و فروش اون فیلم میشه. به شخصه خودم حتما اون فیلم رو می بینم

بی شک بردلی عزیز جزء 4-5 بازیگر مرد مورد علاقه خودم هست و براش آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم تا سالها ازش فیلمهای خوب ببینیم.

 


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *