وبسایت شخصی بابک بدریان

تامن براثیون

به یاد king Tommen آخرین نفر خاندان براثیون

می دونم یک سال این پست رو دیر نوشتم.

در قسمت 10 فصل 6 ام سریال Game of Thrones متاسفانه تامن براثیون (پادشاه 7 پادشاهی) خودکشی می کنه. با اینکه کمتر از 18 سال سن داشت و نوجوان بود.

تاسف بیشتر از این بابت هست که آخرین عضو خاندان براثیون هم از دنیا رفت و به این ترتیب نسل خاندان براثیون ها منقرض شد! واقعیتی بسیار بسیار تاسف برانگیز

هر چند تامین براثیون همانند برادرش جافری و خواهرشون، واقعا براثیون و فرزند رابرت براثیون نبودند، بلکه حرامزاده بودند و در اصل فرزندان جیمی لنستر بودند. ولی با این حال نام خانوادگی براثیون را بدک می کشیدند و خودشان را با افتخار براثیون اعلام می کردند.

 

تامن براثیون

 

خاندان براثیون ، خاندانی جنگنده و نسبتا با افتخار بودند که در سیاست بازی و دغل بازی وارد نبودند و صرفا از رو بازی می کردند و می جنگیدند. فلذا مورد علاقه خودم بودند.

از ابتدای سریال شاهد مرگ چندین براثیون بودیم که به ترتیب: رابرت براثیون، رنلی براثیون، جافری براثیون، میرسلا براثیون، استنس براثیون و در نهایت تامن براثیون.

بی شک دوست داشتنی ترین فرد از این خانواده استنس براثیون بود که به شخصه واقعا عاشقش بودم و مرگش بهم شوک وارد کرد هرچند هنوز امیدوارم که واقعا نمرده باشه.

بسیار اندوهگین و سوگوارم از اینکه با مرگ تامن براثیون، نسل خاندان براثیون از سریال منقرض شد. نسل گوزن ها منقرض شد.

در پایان هم نقل قولی جذاب از جیمی لنستر رو درباره تامن براثیون می ذارم:

I speak for king Tommen of house Baratheon, first of his name

به یاد همه اعضای خاندان براثیون. استنس، رنلی، رابرت و تامین


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *