وبسایت شخصی بابک بدریان

جنگل نوردیک

بهشت من کجاست؟ نوردیک، شمال

از وقتی که خودم رو شناختم و بالغ شدم، یادمه با تمام وجودم عاشق شمال بودم. منظورم شمال ایران نیست، شمال اروپا و آمریکا منظورمه، یا همون سرزمین های نوردیک. که هر چی نزدیک تر به قطب شمال هستند.

توی یکی از پستهای 2-3 سال قبل هم نوشتم که من عاشق سرما هستم.

اما دقیقا منظورم از چه سرزمین هاییه. سرزمین های پر از برف و مِه و سرد، همیشه ابری، در مجاورت دریا و اقیانوس ها. و مهمتر مردم با ظاهر نوردیک، یعنی موهای بور و چشم های آبی و با هیکل های فیزیکی قوی و تنومند. جنگل های فراوان و کوهستان های زیبا.

اما بخوlم دقیقا این سرزمین ها رو مشخص کنم اینها هستند: همه کشورهای اسکاندیناوی و وایکینگی یعنی ایسلند و دانمارک و نروژ و فنلاند و سوئد و شهرهای شمالی آلمان به اضافه کانادا و شهرهای شمالی ایالات متحده آمریکا.

لامصب هر موقع تصویری از سرزمینهای شمالی یا مردم شون می بینم، سرشار از انرژی و روح میشم و موهای تنم سیخ میشه.

برای مثال چیزی که امروز باعث شد این پست رو بنویسم و تحریکم کرد، موزیک ویدئویی با نام Be Mine از Claydee Notayo و Kirsten Collins بود که هر چیزی من عاشقش هستم توی این ویدئو بود.

جنگل و هوای سرد، دختر و پسر نوردیک با موی بلوند و چشم آبی. روحم پرواز کرد. الان هم چندین و چند صفحه اینستا رو فالو کردم که مناظر طبیعت و مردم نوردیک رو نشون میدن.

یا چند وقت قبل تر هم موزیک ویدئویی از Alexandra Stan با نام Ecoute دیدم که رومانیایی بود و نسبتا شمالی حساب میشه و عاشقش شدم باز هر چیزی که من عاشقشم داشت. کوهستان برفی، سرمای بی رحم، گرگ، لباس خیلی پشمی و گرم و البته خانم خواننده مو بلوند.

آره بهشت من سرزمینهای شمالیه. هوای سرد و کوهستان و جنگل انبوه و برف و اقیانوس و مردم نوردیک.

در زیر چند تا عکس می ذارم که منظورم رو خوب رسونده باشم.

 

جنگل نوردیک

کوهستان نوردیک

خانواده نوردیک


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *