وبسایت شخصی بابک بدریان

فال ماه تولد

مسخره ترین حرف: ماههای تولد

واقعا برام باور کردنی نیست. در قرن 21، در اوج پیشرفت علم و تکنولوژی، هنوز افرادی وجود دارند که معتقدند افراد متولد ماه تولد شون متفاوت هستند و تازه به اون افتخار می کنند!

اصلا نمی تونم هضم کنم که چقدر برخی (که تعداد شون کم هم نیست) کوته فکر هستند که می گویند مثلا متولدین فلان ماه این طور هستند.

یا چیزی که بدتر من رو عذاب میده می بینم مردم روی پیج اینستاگرام شون می نویسن متولد فلان ماه!!!

برام واقعا سواله، مردم به این مسائل واقعا اعتقاد دارند یا اینکه برای جلب توجه و وقت گذرانی این حرفها رو می زنند؟ از صمیم قلب امیدوارم دومی باشه. چون اگر واقعا به این مسائل اعتقاد داشته باشند جای تاسف برای جامعه مون داره و جامعه عقب مانده ای هستیم.

میشه گفت ملیت، خانواده، فرهنگ، و غیره روی شخصیت انسانها تاثیر می گذاره، ولی این که ماه تولد هم تاثیر داره رو دیگه نمی دونم کجای دلم بگذارم.

شخصا خودم برخی اوقات فال ماه خودم رو می خونم. ولی ذره ای بهش اعتقاد ندارم و صرفا برای جنبه fun  و جالب بودن می خونم.

همه اینها خرافات و تلقینه صرفا برای فریب دادن انسانهای متوسط و عوام. صرفا اینها کلک پول هستند. که رسانه ها حرفهایی رو می زنند که افراد خواننده متولد آن ماه خوششان بیاد و با اینکه برای خودشون جذب فالوور اینستاگرام و مخاطب می کنند. مردم ساده رو با حرفهای به ظاهر قشنگ فریب میدن، از این افراد ساده به عنوان طعمه استفاده می کنند، در رسانه خودشون تبلیغات می کنند و پول به جیب می زنند.

متاسفام برای جامعه و افرادی که هنوز برای این خرافات ارزش قائل هستند و بیشتر متاسفم برای خودم که ناچارم در این جامعه عقب مانده زندگی کنم.

خدا یا زودتر من را نجات بده …

 


منتشر شده

در

,

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *