وبسایت شخصی بابک بدریان

فرانک ریبری و آرین روبن

تقدیر و تشکر از آرین روبن و فرانک ریبری

در این 5-6 سال اخیر که طرفدار پر و پا قرص بایرن مونیخ بودم و بازی هاشون رو دنبال می کردم، در کمال تعجب تیم دو بازیکن خارجی (غیر آلمانی) خیلی بزرگ و موثر بود: آرین روبن و فرانک ریبری.

بایرن مونیخ بزرگترین و اصیل ترین باشگاه آلمان هست و از قدیم تولیدکننده فوتبالیست های اسطوره آلمان بوده. مثل فرانس بکن بائر، الیور کان، فیلیپ لام و …

اما در این بین حضور دو بازیکن خارجی بزرگ و موثر برای سالهای طولانی خیلی تعجب آوره!

 

فرانک ریبری و آرین روبن

 

بایرن مونیخ همیشه فقط بازیکن های خارجی ای را می خرید که خیلی موثر و بزرگ و جوان بودند و اونها رو نهایتا برای 2-3 سال که در اوج شان بودند در اختیار داشت. ولی این دو بازیکن خارجی حداقل 7-6 سال است که وفادارانه در بایرن مونیخ حضور دارند و بی تردید این وفاداری دو طرفه بوده.

این دو نفر تاثیر بسیاری زیادی هم در 3 گانه فصل 2012-13 و قهرمانی در جام قهرمانان اروپا داشتند.

خوب یادمه زمانی که با بهادر ایکس باکس یا پلی استیشن فوتبال بازی می کردیم، این دو نفر مهره های اصلی مون بودند. به خصوص بهادر خیلی خوب باهاشون کار می کرد و کولاک می کردند. خیلی برام عجیب بود که با اینها جلوی بارسلونا و رئال مادرید بازی می کرد و اتفاقا لوله شون می کرد.

البته لازم به ذکره من این 2 تا همیشه بدم میومد و اونها رو باعث نتیجه نگرفتن بایرن می دونستم. روبن با اینکه بازیکن خیلی خوبی بود اما خییییلی تک روی می کرد و موقعیتها رو حروم می کرد و پاس نمی داد. ریبری هم باز با اینکه بازیکن خوبی بود اما خیلی موقعیت خراب می کرد.

اما این 1-2 سال اخیر واقعا برای هر دوشون ارزش قائلم و دیگه اونها رو جزئی از هویت و ذات بایرن می دونم.

عاشق تونم آرین و فرانک، از صمیم قلبم ازتون ممنونم که این همه سال به تیم وفادار بودید و با بازی های خوبتون باعث افتخار شدید. امیدوارم همیشه موفق باشید ، شما را فراموش نخواهم کرد.


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *