وبسایت شخصی بابک بدریان

Josie Maran

مدل های مورد علاقه ام

خب اینو انکار نمی کنم که من خیلی به دنیای مدل ها و کلا fashion علاقه دارم. به خصوص در 1-2 سال اخیر خیلی بیشتر کنجکاو شدم و سعی می کنم مدل های جدیدی رو بشناسم.

توی کشور ما کلا مدل بودن و مدلینگ، خیلی کلیشه و لوس شده. ملت فکر می کنن هر دختری که ازش 4 تا عکس بگیرن میشه مدل! یا عکسش رو در چند تا پیج اینستاگرام پخش کنن میشه مدل و این یعنی خیلی خفنه!!!

ابدا در جهان این طور نیست. مدلینگ یک صنعت و هنر هست. مدل کسی هست که می تونه پولسازی کنه. تصویرش در مجلات معتبر جهانی  چاپ میشه، برای برندها و محصولات معروف جهانی تبلیغ می کنه. و سواد و مهارتهای لازم مدلینگ رو داره. نه اینکه مثل این روزهای کشورمون، یه دختر بیاد چند تا عکس ازش بگیرن و بهش بگن مدل!

مدل های معروف جهانی، همگی بیزینس و شرکتهای خودشون رو دارن. طراحی لباس و عطر و … انجام میدن. در فیلم و ویدئوها بازی می کنن، کلاس های آموزشی برگزار می کنن، کتاب می نویسند و …

 

در اینجا مدل های مورد علاقم رو یا بهتر بگم سوپر مدل ها رو معرفی می کنم.

لازم به ذکره دلایل من فقط زیبایی و ظاهر مدل ها نیست، بلکه مجموعه شخصیت و مهارتها و ضریب هوشی و فعالیتهای اونها هست که در زیر مختصر توضیحی دربارشون میدم.

 

1- Xenia Tchoumitcheva

Xenia Tchoumitcheva

خب اولین مدلی که من شناختم و به واسطش با دنیای مدلینگ آشنا شدم Xenia Tchoumitcheva هست که نامش “زنیا” خونده میشه. زنیا یک مدل روسی-سوئیسی هست. زنیا یکی از الگوهای من در زندگیم هست که دلایلش رو شرح میدم.

زنیا 30 ساله هستش و متولد روسیه هستش که در 6 سالگی خانوادش به سوئیس (قسمت ایتالیایی زبان) مهاجرت می کنن. بنابراین زبان مادری و اول زنیا زبان ایتالیایی هستش.

 

Xenia Tchoumitcheva
زنیا

 

زنیا غیر از کار در عرصه مدلینگ، یک بلاگر و کارآفرین هم هست. یعنی فقط یه دختر لوس و بی عرضه و به درد نخور که فقط خوشگل و مانکن باشه نیست، چندین و چند مهارت و حرفه داره که تحسینش می کنم.

اما چیزی درباره زنیا خیلی برام مهمه و به دلیل این الگوی من هستش، اینه که زنیا می تونه به 6 زبان صحبت کنه!!! یعنی ایتالیایی، انگلیسی، روسی، آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی.

این بشر واقعا یک نخبه و نابغه ست. به جرات هر هفته به سفرهای جهانی میره. حتی کلاسهایی درباره دیجیتال مارکتینگ برگزار می کنه.

زیباییش هم که بی نظیره و جایی برای تعریف نمیونه. موهای بلوند و چشم های آبی.

 

2- Josie Maran

خب من با Josie (جوسی) در موزیک ویدئوی Everybody از Backstreet Boys آشنا شدم. خوب یادمه که از همون 10 سال قبل که موزیک ویدئوی Everybody رو دیدم، خیلی از این مدل خوشم اومده بود. صورتی بسیار معصوم و مظلوم و زیبا.

Josie Maran
تصویر جوسی در موزیک ویدئوی Everybody

 

Josie Maran

 

که این بار راجبش تحقیق کردم و فهمیدم که یک مدل مشهور هست و نامش Josie Maran هست. جوسی علاوه بر مدلینگ یک کارآفرین موفق و بازیگر هم هست.

جالبه بدونید که جوسی هم رگه روسی داره و پدرش یک روسی و یهودی بوده ، هرچند که متولد آمریکا هست.

جالبتر اینکه همسرش هم ایرانیه به نام علی البرزی، و این زوج 2 فرزند دختر دارند.

 

 

3- Barbara Palvin

خب ما باربارا پالوین تازه چند روزه که آشنا شدم، تصادفی در پیج های اینستاگرام باهاش آشنا شدم که دیدم زیبایی خیره کننده ای داره.

 

باربارا پالوین

 

باربارا متول 1993 هست یعنی الان 24 سال داره.

باز جالبه که این هم متولد مجارستان هست. خیلی جالبه که خیلی از معروف ترین مدل های جهان، از اروپای شرقی هستند.

 

باربارا پالوین

 


منتشر شده

در

,

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *