وبسایت شخصی بابک بدریان

نظر من درباره پایان و فصل آخر Game of Thrones

تمام شد…

6 سال عشق تمام شد…

6 سال زندگی، 6 سال بهترین لحظات، 6 سال بهترین خاطرات تمام شد…

 

خب از همون اول فصل 8 سریال Game of Thrones، انتقادات مردم و منتقدین به این فصل سریال شروع شد. از دوستان و اطرافیان خودم بگیرید تا مردم دیگر کشورهای جهان همه به این فصل و پایان بندی سریال معترض شدید بودند. تا جایی در اخبار شنیدیم طرفداران سریال طوماری امضا کردن و از مالکین سریال خواستند که فصل آخر رو مجددا و با داستان دیگری بازتولید کنند!

از اطرافیان و دوستان خودم بدون استثنا همههههه از کل این فصل ناراضی بودند و از قسمت اول غر می زنند.

به خصوص قسمت 2 قسمت آخر انقادات به اوج رسید. در شبکه های مجازی ایرانی و خارجی مدام می بینم که مردم فصل آخر GOT رو مسخره می کنند و جوک می سازند و غیره.

اما در این پست نظر خودم رو میگم.

 

نظر عمومی و مردم

اعتقاد و باور من در کل جنبه های زندگی اینه که پایان هیچ وقت مهم نیست که شکوهمندانه باشه یا ذلیل گونه، بلکه طول مسیر و میانگین هست که مهمه.

ولی اکثر مردم عادی و عوام این طور فکر نمی کنند، پایان براشون خیلی مهمتره.

حتی قبلا در پست دیگری نوشته بودم (درباره آرسن ونگر) که در زندگی واقعی پایان باشکوه و قشنگ وجود نداره. پایان باشکوه برای قصه هاست. در زندگی واقعی، مسیر می تونه با شکوه باشه اما پایان ها معمولی یا حتی با شکست همراه هستند.

اما دلیلی که مردم اصلا این فصل رو دوست نداشتند این بود که انتظارشون خیلی بالا رفته بود. یعنی از این سریال یک غول و معجزه در ذهن شون درست کرده بودند و انتظاری هم در حد معجزه داشتند، که کمی تو ذوق شون خورد.

 

نظر من

در یک کلام:

عالی بود!

اصلا فصل آخر رو حتی لازم نیست در نظر گرفت. من برخلاف اکثریت افراد، تمام مسیر سریال برام مهمه. 6 سال در کنارش عاشقی کردم و بهترین زمانها رو برام ساخت. معلومه که این سریال از جمله فصل آخرش عالی و بهترین بود.

هرچند حتی به نظر من، فصل آخرش هم در حد بقیه فصل هاش بود و عالی بود، که نیازی هم نبود چون سریال شاهکارهاشو قبلا داده بوده و نیازی به عالی بودن فصل 8 ام هم نبود که بود!

 

من هم از مجموع و میانگین سریال راضی هستم که همین کافیه. و هم از فصل آخر که راضی کننده بود.

بازم مرسی GOT عزیز که 6 سال عالی رو برام ساختی …


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *