وبسایت شخصی بابک بدریان

یک فیلم عالی دیگه: Hunger Games

شاید در وهله اول بگیم این فیلم بازی های گرسنگی (Hunger Games) یه کپی و بازسازی از فیلم Condemned هست. ولی این دو با هم خیلی تفاوت دارند

اون فیلم محکوم شده خیلی یکنواخت و مصنوعی و تا حدی هم کسل کننده بود. در عوض فیلم Hunger Games بسیار حاوی جذابیت های ظاهری و داستانیه.

این فیلم بسیار زیاد غیر قابل پیش بینیه. یعنی شما اصلا نمی تونید بسیاری از سکانسهای فیلم رو حدس بزنید. خود من چند بار حدس زدم بیشترشون غلط از آب در اومدن.

بدون تردید یکی از ستون های موفقیت این فیلم جنیفر لارنس ستاره نوظهور هالیووده که بسیار خوش می درخشه و چشم ها رو مبهوت بازی و زیبایی و هات بودن خودش می کنه.

یه امتیاز مهم این فیلم، اینه که کارگردان و نویسنده فیلم تصمیم گرفتند که فیلم رو در ژانر تینجری ببرن. یعنی مثل سری فیلمهای گرگ و میش (Twilight) . علی رغم اینکه این فیلم خیلی اکشن و خشن و بی رحمانه ست اما داستان عاشقانه ای که درون فیلم قرار دادند ، به خصوص عشق بسیار سرزده و بی مقدمه که همه رو شوکه می کنه بسیار فیلم رو عزیز و دوست داشتنی می کنه. رابطه عاشقانه انقدر زیبایی خلق شده که در سکانس های آخر فیلم مخاطب کاملا با زوج همزاد پنداری می کنه.

این فیلم بسیار جذاب و دوست داشتنیه و منم امتیاز 8 بهش دادم …


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *