وبسایت شخصی بابک بدریان

سال 92، سال سریال بین شدن من

قبل از سال 92 ، من اصلا اهل سریال نبودم و هر 3 سالی یه سریال می دیدم.

سال 86 سریال مدار صفر درجه رو تماشا کردم و سال 88 هم سریال لاست رو دیدم و سال 91 هم سریال حریم سلطان رو تا اواسطش دنبال کردم که بعد منصرف شدم.

سال 92 یه تحول در عادت تماشای فیلم من بود. و برای اولین بار شروع کردم غیر تماشای فیلمهای روز، سریال های روز دنیا رو هم ببینم. و از این سال هم بود که من دوست خوبم مهدی.ع توی سایتهای دانلود فیلم اشتراک vip گرفتیم و اینم یه تحول مهم برای هر دوی ما بود.

اولین سریال که دانلود کردیم و آغاز تحول سریالی من بود، سریال The Walking Dead بود. که مهدی بهم معرفیش کرده بود و توی عید 92 تماشاش کردم و خوب هم بود. و هر 3 فصلش (که در اون موقع اومده بود) رو دیدم/

سریال بعدی که دیدم باز به پیشنهاد مهدی بود ، سریال Game of Thrones که این شاهکاری بود و دقیقا یادمه این سریال رو اوایل تابستون 92 و کل 3 فصلش که 30 قسمت میشد رو توی 4 روز تماشا کردم !!! یک روزش 10 قسمت رو تماشا کردم.

بعد از این دیگه به خصوص با تمام شدن دانشگاهم ، توی تماشای سریال سرعت گرفتم. سریال friends رو شروع کردم ، سریال Betrayal  رو همزمان با پخش سراسریش تماشا کردم، سریال Breaking Bad رو همه 5 فصلش رو تماشا کردم، سریال خوب Orange is the New Black هم یک فصلش که اومده بود رو تماشا کردم، فصل 4 والکینگ دد هم که توی زمستون اومد تماشا کردم و هنوز ادامه داره.

به علاوه سریال عالی Banshee هم شروع به تماشاش کردم که البته هنوز چند قسمتش مونده و تموم نشده.

 

در کل راضی هستم و خیلی خوشحالم که سنت سریال تماشا نکردن رو شکوندم و امروز به طور حرفه ای سریال های خوب و آس دنیا رو تماشا می کنم. ولی بازم به نظرم فیلم سینمایی خیلی بهتر از سریاله .


منتشر شده

در

,

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *