وبسایت شخصی بابک بدریان

تکنولوژی ممنوع

حکومت ما مخالف سرسخت تکنولوژی و پیشرفت

دیگه کلیشه شده اخبار و دستگیری هایی علیه کاربران اینترنت و تکنولوژی های دیگر. فقط همین امروز که 10 دقیقه سایتهای خبری را مرور می کردم چندین مورد از این موضوعات را دیدم. فقط همین امروز:

جنایت هولناک نصاب ماهواره

دستگیری عاملان تجمع تلگرامی

کاری به ریز اتفاقات و خود اتفاقات ندارم، بحثم هدف حقیر مسئولین کشورمان و عاملان رسانه ای حقوق بگیرشان است. هدف عمده شان این هست که ماهواره، تلگرام، اینترنت، ، فیس بوک و چت کردن و … همه اینها بد هستند و مشکلات و جنایات و خیانتهای کشور ما به دلیل اینهاست. و مبادا فکر کنید که اینها تنها وسیله هستند و مشکلات کشور ما ریشه در جای دیگر دارد و فرهنگی می باشد.

ما نمونه یک کشور حکومت محور و جهان سومی هستیم. بقیه کشورها باید از ما درس عبرت بگیرند و ما را برای درس به فرزندانشان مثال بزنند که چگونه یک ملت به طرف عقب ماندگی می رود.

همه می دونیم در این چند سال اخیر خیانتهای زن و شوهرها بسیار بسیار در کشورمون زیاد شده. که راه ارتباطی تقریبا همه شان هم نرم افزار های شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام و واتس آپ و اینستاگرام می باشد. من شخصا کاملا این رو تائید می کنم. که مثلا یک خانم متعهل با یک پسر مجرد 10-20 سال کوچکتر از خودش از طریق این برنامه ها آشنا می شوند و زمینه خیانت صورت می گیره.

اما اصلا مشکل به هیچ وجه از این برنامه ها و تکنولوژی نیست. مشکل در افراد استفاده کننده است. مثال معروف که میگه یک چاقو هم می تواند انسانی را در دعوا بکشد و هم می تواند در یک عمق جراحی جان انسانی را نجات دهد.

وقتی ما ملتی هستیم که نیازهای جنسی مون مدام سرکوب شده و راه ارضای صحیحش نبوده، و حتی صحبت راجبش را خط قرمز می دانیم، خب معلومه یک مرد متعهل 32 ساله تصمیم می گیره به دختری 5 ساله تجاوز کنه که به قتل منجر خواهد شد. دیگه تقصیر ماهواره چیه؟

یا وقتی زنی به شوهرش خیانت می کنه، اغلب به این دلیله که نیازهای عاطفی و احساسی زن توسط شوهرش تامین نشده بوده و زن از سر نیاز و کمبود به اشتباه به طرف خیانت میره. خب اگر این شوهر از قبل از ازدواجش آموزش درست می داشت که چطور با همسرش باید رفتار و معاشقه کنه که هیچ کدوم این مسائل پیش نمیومد. دیگه تقصیر تلگرام چیه؟

 

این غیر اخلاقی های اخیر که در جامعه ما به سرعت هم رایج می شوند، دلیلش مشکلات فرهنگی و عدم آموزش کافی هست، نه تکنولوژی که حکومت ما مخالف شماره یک آن است.

 

تکنولوژی ممنوع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *