وبسایت شخصی بابک بدریان

گابریل باتیستوتا و فرانچسکو توتی

عکسهای نوستالژیک فوتبالی 2

قبل تر در پست عکسهای نوستالژیک دیگری رو قرار دادم که این بخش دومش هست. عکسهای فوتبالی که با اونها خاطره دارم و داریم.

 

گابریل باتیستوتا و فایبو کاناوارو در اینترمبلان

به جرات جذاب ترین اینترمبلان برای من این دوران بود. هر چند کوتاه بود و باتیستوتا کلا نیم فصل اینتر بود و کاناوارو هم یکی دو سال.

 

بهترینهای سری آ معاصر

بهترین بازیکنهای سری آ ایتالیا در 20-30 سال گذشته. مارادونا، رونالدو در اینتر، روبرتو باجو، کرسپو در پارما، زیدان در یوونتوس و …

 

دنیس برگکمپ و تیری هنری

روزی روزگاری در آرسنال. آخرین روزهای اقتدار توپچی ها. دو مهاجم اسطوره ای و با هم اسطوره تر هم می شدند. دنیس برگکمپ و تیری هنری. هر تیمی رو آتیش می زدند.

 

پائولو مالدینی و اسطورهای جهان

پائولو مالدینی اسطوره ای و دوست داشتنی در مقابل بزرگترین اسطوره های جهان. مارادونا، رونالدو، روماریو، ریوالدو، رونالدوی پرتغالی، زیدان، زلاتان، دل پیرو و …

 

گابریل باتیستوتا و فرانچسکو توتی

آخرین دوران پر افتخار گلادیاتورها آ.اس. رم. گابریل عامر باتیستوتا و فرانچسکو توتی. باتی که از رم رفت دیگه این تیم تیم نشد. با مربی گری عالی کاپلو قهرمان سری A شدند.

 

دیوید سیمن

این هم از دروازه بان های مورد علاقه من. دیوید سیمن انگلستان و آرسنال. یک تنه آرژانتین رو در جام جهانی 2002 حذف کرد. موهاشو بلند می ذاشت و می بافت که بسیار کاریزماتیک و جذاب میشد از اونم عکس خواهم گذاشت.

 

تیم آث میلان قدیم

اینم آث میلان زمان من. همه شون اسطوره بودند. آندری شوچنکو که یکی از بازیکنای مورد علاقه من بود. گاتسو هم یه شخصیت خیلی خشن و جالب داشت. سیدورف هم با شوت خوفناکش حتی یک گل تلخ هم به اینتر یادمه زد. پیرلو هم از همون اول آروم و متین و باشخصیت بود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *