وبسایت شخصی بابک بدریان

قرص

قرص های ضد استرس

یه نسخه بسیار سبک (ضعیف) دارو برای ضد استرس و اضطراب که بیشتر دکترهای آماتور تجویز می کنن. یعنی بسیار نسخه معمولی هست و برای هر کسی می تونه استفاده بشه و شرایط خاص و خطر و اینا نداره. این 3 تا قرص با هم و همزمان مصرف میشن یعنی در یک نسخه هستند:

1- پروپرانولول: دایره ای صورتی رنگ هست که یکی صبح و یکی عصر مصرف میشه.

2- سیتالوپرام: دایره سفید رنگ. که بعد از ناهار باید مصرف بشه. هفته اول مصرف باید نصفه خوردش و بعد از یک هفته یک عدد کامل.

3- کلردیازپوکساید 5: دایره سبز رنگ. هر شب یک عدد

 

نکته قابل توجه درباره این نسخه اینه که وقتی شروع به مصرف می کنید تقریبا تا 2 هفته اول هییییچ تاثیری احساس نمی کنید بلکه از روز 15 ام به بعد تاثیر فوق العاده شو حس می کنید و حتی بعد از اینکه نسخه یک ماهه هم تموم شد (این نسخه رو معمولا برای 30 روز تجویز می کنند) تا 1-2 هفته تاثیر خودشو داره.

اما این نسخه خیلی خوبه که دو دوره پشت سر هم استفاده بشه یعنی دو تا 30 روز. حالا بینش هم چند روز فاصله و وقفه افتاد مسئله ای نیست. اما وقتی دور دوم تمام شد دیگه تا چند ماه (حداقل 3-4 ماه) کاملا اوکی هستید و به طور معجزه آسایی دیگه استرس و اضطراب اصلا سراغتون نمیاد. البته شرایط خاص و استثنائی زندگی تون مستثنی هستند. مثلا امتحانی دارید و آماده نیستید و اوضاتون خرابه خب استرس باز هم سراغتون میاد حتی شدید، با وجود اینکه دارو رو مصرف کرده باشید.

این نسخه استرس عمومی و روزمره و عادی شما رو کاهش میده و نه استرس های خاص شما رو در مواقع به خصوص. اما در کل این نسخه واقعا معجزه می کنه.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *