وبسایت شخصی بابک بدریان

فصل ششم Walking Dead هم تمام شد.

این پست مال چند روزه پیش. فصل ششم سریال The Walking Dead. این فصل هم مثل فصل پنجمش فوق العاده مهیج و جذاب بود. نیم فصل اول این فصل (قسمت 1 تا 8) به طور کلی خوب بود اما نیم فصل دومش دیگه فوق العاده شد.

درباره دلایل هیجان و استرس این فصل در یکی از پستهای قبلیم قبلا نوشتم. که اینجا اون قسمت رو کپی می کنم:

((اما بر عکسش مقایسه کنید با سریال های The Walking Dead و بازی تاج و تخت. ثانیه به ثانیه این سریال ها رو استرس و هیجان داریم. چون انقدر واقع گرایانه شخصیتهای اصلی رو کشتند که به هیچ چیز اعتماد نداریم. شخصیت سریال قدم میزنه با مضطربیم که مبادا اتفاقی براش بیفته. اتفاق تلخ توشون زیاد می افته و سریالشون با شهامته. واقعیه و دنیای واقعی رو نشون میده. نه مثل این فیلم بتمن برنامه کودک نشون بدن !!! ))

سریال مردگان متحرک

قسمت 12 ام این فصل معرکه بود. یادمه وقتی تماشاش کردم از همون موقع لحظه شماری می کردم برای قسمت بعدی که یک هفته بعدش خواهد آمد. واقعا در مقاطعی بود که از بین 4-5 سریالی که دنبال می کردم این سریال مهیج ترین و مهمترین سریالم شده بود. اصلا زمانی حتی فکر این رو نمی کردم که این سریال این قدر اوج بگیره و عالی بشه.

مهمترین عاملی که این فصل برام خیلی جذاب شد همین بود که شخصیتهای اصلی رو واقعا زیاد سرشون بلا می اورد و میکشت.  واقعا شوک های شدیدی می داد و به همین واسطه استرس زیاد وارد می کرد.

در کل این فصل هم عالی بود. یک سریال بسیار مهیج و جذاب …


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *