وبسایت شخصی بابک بدریان

گروه داعش

داعش هم مانند همه گروههای اسلامی، فقط ادعا

در طول تاریخ معاصر جهان اسلام، پره از گروههای متعصب اسلامی که خودشون رو سرباز خدا و محمد (ص) می دونن و قصد دارند دنیا را مسلمان کنند و از کفر برهانند. البته که ادعا هم می کنند که خدا با آنهاست و از این رو از همه دنیا قوی تر هستند.

اما نکته جالب اینجاست همه این گروههای اسلامی پرمدعا، نهایت زور و ادعاشون برای مردم بدبخت و ضعیف خودشونه. هیچ وقت هیچ کدوم شون شهامت و غیرت این رو نداشتند که از قلدر بازی برای مردم خودشون دست بر دارن و برن برای یک گروه یا کشور غربی شاخ و شونه بکشن. البته در بین همه این گروههای اسلامی فقط اسامه بن لادن نسبت به سایرین اون قدر شهامت و جربزه داشت که خودشو با غربی ها درگیر کرد که البته بعد از چند سال در خفا و قایم بودن به قتل رسید. تا حدی هم حزب الله لبنان این شهامت رو داره که البته کاملا بحث خودش رو داره.

اما در طول تاریخ نمونه های بسیاری از این موارد میشه نام برد.

گروه دولت اسلامی عراق و شام یا همون داعش چند ساله تیتر اول اخبار جهان شده. گروهی اسلامی افراطی که خودشون رو ناجی و زنده کننده اسلام و سرباز خدا می کنن و هدفشون مسلمان کردن دنیاست. شاهدیم مردم بدبخت و بی پناه و غیرنظامی سوری و عراقی رو اسیر می کنن و بد از فجیع ترین شکنجه ها با شمشیر گردن می زنند و با افتخار و غرور سینه شون رو میدن جلو و الله اکبر میگن. من میخوام بدونم اگر انقدر ادعای قدرتمندی می کنید و غرور دارید فقط زورتون به یه مشت مردم گرسنه و مفلوک که مسلمان هم هستند میرسه؟ اگر واقعا شهامت و اقتدار دارید چرا جرات ندارید برید با اسرائیل که تازه یهودی و دشمن شماره یک اسلام هستند مبارزه کنید و برای اونها شاخ و شونه بکشید؟ امثال شما مال این حرفها نیستید، فقط در حد زورگویی و ظلم به همین مردم غیرنظامی و گرسنه و ضعیف کشی هستید و زورتون به اسرائیل یا یک کشور غربی دیگر نمیرسه.

 

گروه داعش

گروه اخوان المسلمین کشور مصر. این گروه حداقل 50-60 سال هست که از گروه فعال کشور مصر و جهان اسلام بوده. به جرات میشه گفت زمان پیدایش اسرائیل و نبردهای اولیه اش با اعراب این گروه پیشتاز جهان اسلام بودند. این گروه رئیس جمهور وقت کشور مصر رو پرزیدنت انورالسادات رو به طرز فجیع و ناجوانمردانه ای ترور کردند به این دلیل که پرزیدنت سادات و شاه ایران ، کشور اسرائیل رو به رسمیت شناختند (پیمان کمپ دیوید) و با اونها مصالحه کردند. اما این گروه پرمدعا در طول چند دهه مبارزه شون هیچ گاه مستقیم با خود اسرائیل مبارزه نکردند. به عبارتی جراتش رو نداشتند و اوج شهامت و قلدری شان فقط برای مردم و رئیس جمهور کشور خودشون مصر بوده!

حکومت های برخی کشورهای اسلامی هم همین طور. نهایت اقدام مبارزاتی خودشون علیه جهان غرب، گفتن مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در مراسمات مختلف است. البته برای مردم خودشون خوب قلدری و ادعای اقتدار می کنن، اما هیچ گاه توان یک اقدام رسمی ناچیز هم نداشتند. البته بی انصافی نمی کنیم به صورت مخفی و یواشکی گروهان خارجی مزدور را ساپورت مالی و نظامی می کنن اما همیشه انکار می کنند و حتی شهامت این رو هم ندارن که بگن ما برای گروهی علیه اسرائیل پول می فرستیم. حتی این هم قایم می کنن …

اینکه ضعیف تر از غرب و جهان اول باشی ایرادی نداره و ننگ نیست، ننگ و ایراد اینه که ادعا بکنی و زورت فقط به عده ای مردم دست خالی و ترسیده برسه و ضعیف کشی بکنی.

اسرائیل 8 میلیون جمعیت داره در مقابلش یک میلیارد و 500 میلیون مسلمان در جهان که همگی هم مخالف اسرائیل هستند. هیچ کدوم از گروهها و احزاب این 1 میلیارد و نیم جرات نبرد نیمه مستقیم هم با اسرائیل ندارند. نهایت اقدام شون حزب الله لبنان از توی کوه و با استتار موشک پرت کنن طرف خاک اسرائیل.

ای موجودات زبون و حقیر وقتی جلوی اجنبی ها سر خم می کنید زیبا نیست که عقده های قدرت طلبی خودتان را بر سر مردم مظلوم و ضعیف خودتان خالی کنید. در عوض نجیب سرتان را بیندازید پایین و زندگی تان را بکنید …


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

2 پاسخ به “داعش هم مانند همه گروههای اسلامی، فقط ادعا”

  1. fantom نیم‌رخ
    fantom

    حرف دل مارو زدی مخصوصا این جمله :ای موجودات زبون و حقیر وقتی جلوی اجنبی ها سر خم می کنید زیبا نیست که عقده های قدرت طلبی خودتان را بر سر مردم مظلوم و ضعیف خودتان خالی کنید. در عوض نجیب سرتان را بیندازید پایین و زندگی تان را بکنید …:
    که منو یاد احمد کسروی انداخت

    1. Babak نیم‌رخ
      Babak

      مرسی دوست عزیز مخصوصا به خاطر احمد کسروی. به شخصه خودم از طرفداران و علاقه مندان دو آتشه اش هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *