وبسایت شخصی بابک بدریان

محسن رضایی

چه خوش شد که به محسن رضایی رای ندادم

من تا همین امروز یکی از طرفدارن محسن رضایی بودم. ایشون در سالهای جنگ فرمانده کل سپاه پاسداران بوده و در سالهای اخیر هم دائما یکی از کاندیداها برای انتخابات ریاست جمهوری بوده از جمله سال 1392.

از سال 88 و در مناظراتش با احمدی نژاد از صحبتهاش  خیلی خوشم امد. صحبتهای بسیار منطقی و درباره اقتصاد.

اما برای انتخابات 92 که بسیار اخبار رو رصد می کردم و اعتقادم بسیار عمیق تر شد. به خصوص که من یکی از مخاطبین دائمی سایت تابناک بودم و هستم که متعلق به محسن رضایی هست.

به عقیده من در آن زمان، از بین 8 کاندیدای آن دوره تنها فردی که واقعا برنامه مشخص ارائه می داد همین محسن رضایی بود و حتی روحانی و عارف هم برنامه ای نمی دادند و همگی به جز رضایی صرفا حرفهای عرفانی و ادبیاتی می گفتند (به قول آقای غرضی).

رضایی برنامه هایی خوبی داشت از جمله حذف خدمت سربازی اجباری و تبدیل به سربازی حرفه ای که در جزئیات بسیار بدون نقص بود. و تغییر ساختارهای اقصادی کشور. صحبتهاش نشون می داد واقعا کار و تحقیق کرده درباره تصمیمهاش.

برای انتخابات 92 به نظرم شایسته ترین فرد از بین 8 کاندیدای موجود، محسن رضایی بود. که به خاطر جناح بندی و حمایت آقای خاتمی و اصلاح طلب ها، تصمیم گرفتم و به روحانی رای دادم. به عقده من در لحظه، شایسته ترین کاندید محسن رضایی بود اما کار درست این بود که به روحانی رای بدیم.

تا همین لحظه هم بر همین باور بودم که محسن رضایی فردی با حسن نیت و شایسته ای است.

اما متاسفانه در طول 1-2 سال گذشته هر چی خبر و سخنرانی از محسن رضایی می شنوم همش بر علیه کشور عربستان و کشورهای عربی و بعضا آمریکا صحبت می کنه. که امروز باز هم خبری دربارش علیه عربستان خوندم که دیگه خونم به جوش اومد و نظرم را درباره رضایی عوض کرد.

حقیقت اینه که در شرایط بحرانی امروز کشورمون، فرق یک سیاستمدار شریف و یک سیاستمدار نامرد را از این می توان تشخیص داد: سیاستمدار شریف به مهمترین دغدغه مردم که همان مشکلات اقتصادی و اشتغال است می پردازه، اما سیاستمداران نامرد و بی شرف به موضوعات سیاسی و اعتقادی که هیچ ارزشی هم ندارند می پردازند. از جمله علیه داعش و عربستان صحبت می کنند، یا علیه برجام صحبت می کنند.

 

امروز مطمئن شدم که روحانی گزینه بهتری نسبت به رضایی بود و هست و خوشحالم که به روحانی رای دادم. از محسن رضایی هم فعلا ناامید شدم تا ببینیم بعد چی پیش میاد …


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *