وبسایت شخصی بابک بدریان

رئیس جمهور حسن روحانی

و باز هم به حسن روحانی رای خواهم داد

تنها چند ماه به انتخابات آینده ریاست جمهوری کشورمون باقی مونده و حواشی مرتبط با آن آغاز شدند.

در سال 92 به روحانی به این دلیل رای دادم که آقایان خاتمی و رفسنجانی از او حمایت کردند. ضمن اینکه شعارهای انتخاباتی اش هم بسیار خوب و واقعا دغدغه جامعه بودند و همچنین به سیاستهای اتمی دولت آن دوره هم منتقد بود.

بسیاری از مردم از جمله خانواده خودم می گویند که روحانی هم هیچ کاری نکرد و از او ناامید هستند …

زمانی که به روحانی رای دادم حرفم این بود: می دونم اگر روحانی انتخاب بشه، وضع کشورمون بهتر نمیشه. اما بهش رای میدم که وضعمون بدتر نشه! چون اگر شخصی چون سعید جلیلی انتخاب میشد قطا وضع کشورمون بسیار بدتر میشد. من به شخصه امیدی ندارم که وضع کشورمون با شرایط فعلی بهتر بشه، بلکه فقط امیدوارم و دعا می کنم که وضعمون بدتر نشه.

برای مثال زمانی که خاتمی رئیس جمهور کشور شد ارزش دلار 900 تومان بود و زمانی که هم 8 سالش تمام شد باز همان 900 تومان بود. ولی احمدی نژاد دلار 900 تومن تحویل گرفت و 3500 تومن تحویل داد. پس عقیده من اینه بهترین حالت در کشور ما اینه که وضع بدتر نشه. و اگر می خواهیم وضع کشورمون بهتر بشه باید شاه برگرده (به شوخی)

=============================

من هم تائید می کنم که در سال و خورده ای ریاست جمهوری حسن روحانی وضع اقتصاد کشور بهتر نشده و ثابت مونده. اما به دو دلیل ازش راضی هستم و باز به او رای خواهم داد:

1- اقتصاد داغون و مریض کشور ما اولا چیزی نیست که در طول چند سال درست بشه و دوما رئیس جمهوری اختیارات کاملی نداره. به عبارتی دست و پای روحانی واقعا بسته است و نباید ازش انتظار معجزه داشته باشیم.

2- لااقل اگر در عمل کاری نکرد، صحبتهای صادقانه و شریفی داشت. یعنی عوض اینکه مانند خیلی سیاستمداران کشورمون بره پشت موضوعاتی نظیر داعش یا عربستان یا صهیونیست قایم بشه، صادقانه میگه مشکل مردم ما اقتصاد و اشتغال هست (آخرین صحبتهای روحانی درباره این موضوع که بسیار جالب است). با اینکه کاری ازش بر نمیاد، عوض اینکه توجیه کنه یا نظر مخاطب رو به حاشیه ببره صادقانه صحبت می کنه هر چند که به ضررشه. یا حتی توافق برجام، هر چند هنوز تاثیری بر زندگی مردم نداشته، اما کار درستی بود. حتی اگر برجام هیچگاه تاثیر مثبتی نداشته باشه اما کار درستی بود و باید انجام میشد.

باور من این هست: روحانی حتی اگر بدونه کاریش نتیجه مثبتی نداره و یا به ضرر هست، اما باز هم کار درست رو انجام میده.

یقین دارم که بین سیاست مداران موجود و فعلی کشورمون بهترین شخص هست و باز هم در انتخابات 96 از او حمایت خواهم کرد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *