وبسایت شخصی بابک بدریان

فصل دوم سریال شهرزاد

باز هم دود از کنده: شهرزاد 2

چند وقتیه که فصل دوم شهرزاد شروع شده و منم خوشبختانه تقریبا همزمان دارم تماشاش می کنم.

 

یاد آوری فصل اول شهرزاد

به خوبی یادم میاد وقتی قسمتهای اول فصل اول شهرزاد رو می دیدم یه پست نوشتم با عنوان هنوز دود از کنده بلند میشه!

که اون پست رو برای تقدیری از استاد علی نصیریان نوشته بودم. فصل اول شهرزاد با مجموعه ای از ستونهای سینمای کشورمون و سوپراستارهای شماره یک کشور شروع شد شامل: ترانه علی دوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و …

برام خیلی تعجب آور بود که در بین این همه هنرپیشه جوان و معروف، یک پیرمرد کهنه کار باید ستاره این سریال بشه و بدرخشد!

البته که بازی همه ستاره های جوان این سریال (ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار) خوب بودند و نقصی نداشتند. ولی خارق العاده طوری که باعث حیرت و هیجان مخاطب بشه نبودند. در اصل منِ تماشاگر، فقط مبهوت بازی استاد علی نصیریان بودم. و واقعا باز به این جمله ایمان آوردم که همچنان دود از کنده بلند می شود!

البته لازم به ذکره این فصل سریال هر چه پیش میرفت، بازیگران هم شکل نهایی خودشون رو گرفتند. طوری که از اواسط فصل به شدت شیفته بازی پریناز ایزدیار و مصطفی زمانی شدم.

قبل از اینکه دیدن شهرزاد رو شروع کنم بسیار منتظر دیدن زوج طلایی ترانه علیدوستی شهاب حسینی بودم. ولی در کمال تعجب مشاهده کردم این 2 خوب معمولی هستند، و این آقای زمانی و خانم ایزدیار هستند که مخاطب رو میخکوب می کنند.

 

فصل دوم شهرزاد

اما در فصل دوم هم باز غافلگیر شدم. این بار غافلگیر خانم رویا نونهالی که نقش خواهر بزرگ آقا رو دارند. ایشون رو تا این فصل شهرزاد چندان نمی ساختم، البته می دونستم که در کارهایی نقشی داشته مثل “ناتاشا” و کم کار هستند ولی حتی اسم ایشون رو نمی دونستم.

فصل دوم سریال شهرزاد

 

به هر حال، بازی ایشون در قسمتهای ابتدایی فصل دوم واقعا و واقعا و واقعا بی نظیر بود. از هر سکانسی که بازی می کرد نهایت لذت رو بردم. باز هم اینجا بهم ثابت شد که دود از کنده بلند میشه. و ایشون به عنوان یک هنرمند با تجربه خیلی متبحر تر از سوپراستارهای جوان مون هستند.

راستش در این فصل چون انتظاراتم بالا رفته بود اصلا بازی هنرپیشه های جوان را نپسندیدم. در راسش از بازی علیدوستی خوشم نیمده چون خیلی مصنوعیه. شهاب حسینی مثل فصل قبل متوسطه. اما مصطفی زمانی خوبه ولی مثل فصل قبل عالی نیست و به نظرم مقداری افت کرده.

به غیر از بازی خود خانم نونهالی، گریم و پوشش ایشون هم عالی طراحی کردند که به جذابیت این کاراکتر بسیار افزوده. مخاطب واقعا شیفته ظاهر و لباس پوشیدن ایشون در سریال میشه.


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *