وبسایت شخصی بابک بدریان

تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی 1990

پیراهن های فوتبالی مورد علاقه من، تیم های ملی

توی این پست لباس های تیم های ملی فوتبال رو که مورد علاقه من هستن و به خصوص دوران بچگی عاشق شون بودم و برام نوستالژی و خاطره انگیز هستند رو معرفی می کنم.

این پست ایده خیلی جالبیه که در چند روز اخیر ناگهان (به واسطه دیدن چند عکس در اینستاگرام) به ذهنم رسید. البته پیش زمینه اش رو داشتم، و بارها برام پیش اومد که وقتی لباس یه تیم فوتبال ملی رو میدیدم مو به تنم سیخ میشد.

با من باشید:

 

آلمان، جام جهانی 1990

خب من این جام جهانی (جام جهانی 1990 ایتالیا) رو ندیدم و در واقع سالی بوده که من به دنیا اومدم. اما عجیب با این پیراهن آلمان احساس خاطره و نوستالژی می کنم. سالی بود که تیم ملی آلمان قهرمان این جام جهانی شد با همین پیراهن.

بیشتر از همه، رودی فولر بزرگ با اون سبیل های جذابش در این پراهن برام خاطره سازه.

تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی 1990

منبع کامل

 

برزیل، جام جهانی 1998

این جام جهانی اولین جام جهانی بود که تماشا کردم و به خصوص بعدش، عکسهای این جام جهانی خیلی در معرض دیدم بودند و برام خاطره ساز شدند.

خیلی ترکیب بی نقصی توی این لباس به کار رفته. اول از همه پیراهن زرد با شورت آبی عالیه. همچنین، خطوط ظریف سبز که با رنگ زرد ترکیب شده، بسیار دلنشین و جذاب شده و من که عاشق این رنگ سبز اندک هستم.

رونالدو برزیل جام جهانی 1998

 

 

ایتالیا، جام جهانی 1994 تا 1998

همیشه عاشق این پیراهن بودم از بچگی. به خصوص عاشق اون لوگوی مستطیلی روی پیراهن که داخلش پرچم ایتالیا رو داره. اینکه لوگو رو به صورت مستطیلی طراحی کردن ابتکار فوق العاده ای بود و بینهایت بهم حس نوستالژی میده.

پائولو مالدینی ایتالیا در جام جهانی 1998

منبع

 

آلمان، جام جهانی 1974

خب این تیم هم قهرمان جام جهانی شد. نماد آشکار این تیم هم فرانتس بکن بائر بزرگ بود.

چیزی که برام عجیبه این لباس در عین سادگی انقدر زیبا و دلنشینه. هیچی نداره این لباس. سفید ساده است با یه لوگوی دایره ای مشکی. اما بینهایت جذاب و زیبا و دلنشینه.

فرانتس بکن بائر تیم آلمان در جام جهانی 1974


منتشر شده

در

,

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *