وبسایت شخصی بابک بدریان

ریچل مک آدامز

بهترین مدل های لباس و موی اسکار 2016

خب طبق معمول بزرگترین فرش قرمز دنیا و پربیننده ترین مراسم دنیا و مشهورترین افراد دنیا یک جا جمعن و طبعا بازار مد لباس و آرایش هم داغه.

به نظرم چند نفر واقعا عالی و شیک و با کلاس بودند:

ریچل مک آدامز: اولین نفر که از بازیگرای مورد علاقه خودمه. مدل موی فوق العاده کلاسیک، خاص، جذاب و باکلاس و شیک. آرایش زیبا و خوب. با گوشواره های خیلی متناسب با بقیه ظاهرش. لباس هم مناسب و خوب انتخاب شده به خصوص بالاتنه ، هر چند چاک پایینش بیش از حد بزرگ شده و بالا اومده. رنگ سبز بسیار عالی بهش اومده.

ریچل مک آدامز

 

جنیفر گارنر: اینم باز از بازیگران مورد علاقم و همیشه خوش پوش و باکلاس. لباس سراسر مشکی، اما طرح دار با طراحی متنوع و شیک. اصلا یک نواخت و ساده نیست در عین اینکه کاملا مشکی هست و این هنره طراح بوده. مدل مو هم نسبتا خوبه و آرایش هم همین طور. بیشتر از همه فرم صورت و وقار خود جنیفر جذابش کرده.

جنیفر گارنر

 

مت دیمون: کلا شیک و کلاسیک و خوب هست. اما ساعتش خیلی نظرم رو حین برنامه جلب کرد. ساعت خیلی کلاسیک و زیبا. هم زیباست هم جلف و زننده نیست. فرم معروف بند چرم مشکلی و خود صفحه ساعت هم سفید با دور طلایی رنگ. دیکاپریو هم اسکار 2014 همین مدل رو داشت، یواخیم لو هم مسابقات یورو 2014 باز همین مدل رو داشت.

مت دیمون

 

اولیویا وایلد: این رو نمی شناسم. به همراه همسرش یک زوج بسیار ایده آل و موفق رو رقم زدند. خود اولیویا مدل موی بسیار زیبا که خیلی عالی بافته شده. از همه مهمتر گردنبند بسیار خاص اما جذاب و شیک. لباس هم خوب. همسرش هم مکمل اون شده، مدل موی بسیار شیک و کلاسیک و به همراه ریش صورتش ظاهری بسیار مردانه و باوقار در عین شیک بودن داده.

اولیویا وایلد به همراه شوهرش

 


منتشر شده

در

,

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *