وبسایت شخصی بابک بدریان

زلاتان ابراهیمویچ

زلاتان: هیچگاه به عقب نگاه نمی کنم

زلاتان ابراهیموویچ بازیکن واقعا خاص و منحصر به فردیه. بیش از ده ساله که در سطح اول فوتبال جهان در اوجه. از زمانی که من زیاد فوتبالی و اینتر میلانی بودم، این مهاجم یوونتوس بود و یادمه خیلی هم ازش متنفر بودم چون مقابل اینتر بازی های خوبی ارائه می داد. از سال 2004 جز بهترین مهاجمین اروپا بوده تا همین امروز. واقعا کدوم اسطوره و ستاره فوتبالی بیش از 10 سال در اوج بوده. رونالدوی برزیلی یا زیدان یا فیگو یا بکهام یا … هیچ کدوم نتونستند این مدت طولانی در قله فوتبال خودشون رو نگه دارند.

زمانی که خبرش منتشر شد از آث میلان به پاریس ان ژرمن رفته همه از جمله خودم بر این باور بودند که دوران فوتبالش به سر آمده و صرفا برای جمع کردن پول دوران بازنشستگیش اونجا رفته. در عین ناباوری همه در پاریس فوق العاده درخشید و اونجا هم خودش را به بهترین نحو با شرایط وفق داد و رکوردهای بسیاری را به نام خودش ثبت کرد. اینجاست که باید از زلاتان درس زندگی برای خودمون یاد بگیریم می تونیم بر خلاف پیش بینی عامه مردم عمل می کنیم و نظرشون رو خلافش رو ثابت کنیم، می تونیم خودمون را با شرایط جدید و ناامید کننده وفق بدیم و بدرخشیم.

 

زلاتان ابراهیمویچ

مصاحبه جدیدی امروز کرده که متنش رمز موفقیت این سالهای زلاتانه که کپی می کنم:

زلاتان در مصاحبه با وبسایت گل گفت:” من هرگز به عقب نگاه نمی کنم. هر چیزی که اتفاق افتاده متعلق به گذشته است. اینجا هستم تا تاریخسازی کنم. تا به الان هر تیمی بوده ام چنین کرده ام و در ادامه نیز چنین خواهم کرد.

رو به جلو نگاه می کنم. اگر به عقب برگردم، شروع به فکر کردن خواهم کرد و من نیازی به انجام این کار ندارم. البته از افتخاراتی که در گذشته کسب کرده ام همواره احساس غرور می کنم. من هر جا باشم کارم را به درستی انجام می دهم. امسال فصل فوق العاده ای برای من و پاری سن ژرمن بود. از لحاظ بدنی 100 درصد آماده بودم و اگر این تعداد گل به ثمر رساندم، بخاطر شرایط بدنی ایده آلی بود که داشتم.”

منبع: ورزش سه


توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *